@darulnikkahsgd: رشتہ جلدی کیوں نہیں ہوتا ؟ #prodcast #rishtaformarriage #sargodharishtay #marriagebureau #shaadiproposal

Darul Nikkah Marriage Bureau
Darul Nikkah Marriage Bureau
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 14 May 2026 14:34:49 GMT
83321
7662
905
121

Music

Download

Comments

zoya45632
Zoya cutie :
mujhy b fsd
2026-05-17 03:01:41
71
abdul.shakor683
Abdul Shakor :
Meri koi shart nhi koi bi ho karuga please 🙏
2026-05-18 12:32:25
36
iammughal234
I am Mughal :
Mara bhie k liw koi rishta mil jya ga hum ko kuch ni chiya
2026-05-17 17:14:38
26
am..shah
AM. Shah :
السلام و علیکم عمر 35 سال انکم 45000 محض Still single due to low income زندگی میں اب ایک مخلص، سمجھدار اور وفادار ہمسفر کی خواہش ہے، جو ساتھ نبھانے کا ہنر جانتی ہو۔ رشتہ صرف وقت گزارنے کے لیے نہیں بلکہ سکون، عزت اور خوبصورت زندگی کے لیے چاہیے۔ اگر کوئی سنجیدہ نیت سے بات کرنا چاہے تو احترام کے ساتھ رابطہ کر سکتی ہے۔
2026-05-15 18:59:36
9
monalmona2
Alina aamir :
mje mere bhai ka krwana he
2026-05-19 17:17:30
15
hamzaali.hamzaali708
💐💐sona g💐💐 :
طلاق شدہ 32 سال
2026-07-06 07:37:10
4
zainabnazi1
zainabnazi1 :
AoA
2026-06-04 18:28:14
17
obatti662
stara ⭐ :
i need
2026-06-15 03:08:13
14
malikshawaiz020
user95139699088285 :
I am boy larki widow ho larki divorce ho no issue babay accepted karu ga age no issue no jhaiz wadaa izzat ka sath nikkah karu ga age no issue no demand
2026-06-21 17:55:29
2
nomi.khan6549
نعمان قریشی 🇵🇰🇸🇦 :
koi sharta ni
2026-05-29 10:10:52
3
mehvi048
M🖤 👑 :
mujy b Bhai k leay chaey
2026-06-28 13:02:29
3
zaibikhohar331
Zubair Ali Khokhar331 :
A/S? first Marge I'm 26 old hmre koi demand ni bus girl Quran,thori bhot pari lekhi ho payre ho🥰 (Nikha) beshk greb firmly se ho no esho but hmry ghar ko apna ghar samjhy na k musafr khana ghar ki zemydari samjh ti ho,mery Ami Abu ki respect kry, from Saudi Arabia 🇸🇦🇵🇰💝
2026-06-10 02:05:19
4
eyanayunos715
Eyana Yunos Azadi :
aap k kitny bachy hain
2026-06-18 13:35:10
4
noormalik440
nice 👍 :
very good 👍
2026-06-06 13:58:08
5
muhammadilyaskhan184
muhammadilyaskhan184 :
آپ۔ کھاں۔ سے۔ بات۔ کر۔ دھے۔ ھے۔ آپ۔ کا۔ نامبر کیا۔ ھے۔ بات۔ کر۔ سکے
2026-06-09 05:53:45
0
khalidjanikhali49
کاشف رضا خالد الاھیء :
فون نمبر
2026-05-30 13:49:09
0
xaadi84
𝓢𝓪𝓪𝓭𝓲, :
Assalam-o-Alaikum Nikah ke liye ek nek seerat, deendar Hafiza ya Aalima larki ki talash hai. Hum Pathan family se hain. Main BBA graduate hoon aur Dubai mein job karta hoon. Maqsad sirf nikah hai. Sirf sanjeeda aur sharif gharane ke log rabta karein. Allah Ta'ala sab ke liye behtareen naseeb ata farmaye. Ameen.
2026-07-06 18:49:58
0
bismasyed603
Hyderabad :
I need
2026-06-01 17:48:41
10
drmaliktahirabbas
ڈاکٹر ملک طاہر عباس :
muja talak soda chiya plz doctor hnu sawal hospital sarghoda MA hota hnu
2026-07-05 07:00:00
1
wikeyrajput1
wikey Rajput brand :
مجھے کچھ بھی نہیں چاہیے صرف اچھی سی ایک لڑکی چاہیے جو پڑھی لکھی ہوئی نہ بھی ہو کوئی مسئلہ نہیں لیکن ادھر کرنے والی ہو احترام کرنے والی ہو میں قسم سے نکاح کروں گا اور ادھر سے اپنے گھر میں رکھوں گا میں لاہور میں رہتا ہوں
2026-06-11 18:53:09
3
bussines.boy1
Bussines Boy :
mujhe bhi apne liye Rishta chahie Meri Bhi Koi shart Nahin Hai
2026-05-18 13:58:44
3
user2631741047881
user2631741047881 :
je nhai
2026-05-22 10:38:31
1
fidouskhanlucky
Fidous Khan Lucky :
good sahi mash Allah ap ki soch good
2026-06-02 06:48:52
4
khalid.naz0
Khalid Naz :
🇵🇰❤️👍🌹🧚⚘️👌
2026-05-18 09:00:02
3
user9323675832915
m.asif :
g
2026-05-19 05:33:00
1
To see more videos from user @darulnikkahsgd, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About