@endebtzg3yj: פעם הייתי משווה את עצמי כל הזמן לבנות אחרות.תמיד היה נראה לי שמישהי יותר יפה, יותר מעניינת, יותר בטוחה בעצמה ופשוט יותר טובה ממני.הייתי מסתכלת על אחרות וישר מחפשת בעצמי חסרונות. אבל עם הזמן הבנתי משהו אחד כל עוד את משווה את עצמך לאחרות את אף פעם לא באמת תראי את היופי שלך. אנחנו כבר כל כך רגילות להסתכל על עצמנו בצורה ביקורתית, שאנחנו מפסיקות לשים לב לכל הדברים היפים שיש בנו.והדבר הכי עצוב הרבה פעמים אנשים אחרים רואים אותנו הרבה יותר יפות ממה שאנחנו רואות את עצמנו. בכנות, החיים שלי באמת נהיו טובים יותר מהרגע שהפסקתי לנסות להיות כמו מישהי אחרת.התחלתי לאהוב את עצמי יותר, להרגיש בטוחה יותר ופשוט לחיות בשביל עצמי ולא בשביל סטנדרטים של אחרים. תפסיקו להיות כל כך קשות עם עצמכן.אתן הרבה יותר יפות ממה שאתן חושבות 🤍