@abanoub.tech: الايفون 17 برو ماكس لا يستحق الشراء كله عيوب ⁉️ .... #iphone #fypシ゚ #BibOo #نصايح_تيك_توك #17promax

BibOo
BibOo
Open In TikTok:
Region: EG
Thursday 14 May 2026 17:14:31 GMT
207858
4052
182
644

Music

Download

Comments

haizen_rl
HaiZen | هايزن :
طيب 17 العادي فيه السلبيات هذي ؟
2026-06-21 00:47:36
2
rodyhassan031
RoDY1234 :
بيسخن جدا
2026-05-15 02:30:07
27
samy.samy5444
Samy Samy :
اقسم بالله ما يستاهل الايفون ده كذبه والناس مصدقاها انا جبت الايفون 17 برو ماكس بيسخن وحالته بالبلا والحمد لله بعده
2026-05-15 18:19:14
1
..sa791
✨Sa..if🎧 :
نفس الاشئ
2026-05-14 18:06:06
32
maielsawy22
Mai Elsawy :
الجهاز بيولع ف ايدي حرفيا وخصوصا لو بصور بيه والجهاز محافظه عليه جدا وقشر مني 😢😢
2026-06-18 15:26:00
2
3bdo_gmal
Abdullah Gamal🖤 :
مع تجربتي معاه انا شخصيه بيهنج عادي بيسخن اوي لمه تشغل ببجي البطاريه الحقيقة كويسه ممكن تكمل يومين عادي لو استخدام عادي وعلى فكره ٨٠ شحنه والبطارية زي ما هيا دي اشاعه مع اني فشخو ف الشحن بينزل مني تخت عشرين ف الميه كتير وساعات بيفصل تجربه حلوه لحد لأن 🤍
2026-05-15 07:14:01
2
dai__mohammed
D 🇪🇬 :
طب انا دلوقتي محتارة جدا بينه لون السيلڤر وبين ١٦ برو ماكس اجيب ايه ؟ بجد مش عارفة اعمل ايه كل واحد برأي وخايفة ادفع فيه الفلوس دي كلها واندم
2026-05-14 21:04:31
10
warr039
إسلام💥 :
طب الحراره اي الاخبار
2026-05-14 17:46:53
4
1992g282
هـڤن 🇸🇦 :
يكفي ثقل حجمه اقوووى عيب كان معاي وغيرته الى برو والا
2026-06-16 21:50:45
1
darkegypt1
RAWIS🤍 :
انا معايه ايفون 17 بر ماكس 100شاحنه منزلش العيب منك
2026-05-25 09:43:17
2
mahmokfrzgl
mahmokfrzgl :
فشيييييخ
2026-05-15 04:47:10
0
mohmedhamda730
﮼حمصاني🐺 :
أنا معيه ١٥برو مكس حلو ولا
2026-05-14 17:18:53
4
hossam.magdy80
ال قط⚡️🇪🇬🦅 Hosam magdy :
البطاريه تمام الماترين تمام انتا الي مهمل اللون انا مش معايه البرتقالي انا معايه السلفر فا معرفش السلفر تمام وقع بصيت منك لا ده وقع وقعه جمده منك فا الدنيا تمام اوي انا عدد الدورات ١٢٠ ولسه ١٠٠٪
2026-05-23 14:03:52
0
zokaonejust1
☠ Joker ☠ :
بقولك ايه لو قدامي ايفوان 13عادي بطاريه 93 بي 27كويس
2026-05-14 18:27:28
0
alaaelkomy80
ALaa EL Komy :
تجربتي من ١١ سنه مع 6splus من ٢٠١٦ معايا لحد الان مغيرش حتي مايكً وشغال وزي الفل 😅😅 مش ههغيره الا ما يولع
2026-05-31 08:31:02
2
rawnaasayid
Rawnaa Sayed Makeup Artist❤ :
طيب انا ميكب ارتيست وعايزة ايفون قوي ويستحمل وكاميرته كويسه في التصوير تنصحني بايه
2026-05-17 00:26:00
0
badrelmo1
badrelmo :
هاتف جبار و ممتاز و أفضل أيفون أنتج لحد الأن
2026-05-15 20:56:30
2
ali.h_7
🔹𝑨𝒍𝒊 🇸🇦 :
نفس الموضوع 😂❤️‍🩹
2026-05-17 11:39:16
2
saef.muhammad4
Saef Muhammad :
والله والله الون غير معيا خالص
2026-05-14 19:20:23
3
amrgomaa126
A | GOM3a :
ياجدعان البتاع اللي ف الجنب بتاعت الكاميرا بتتخدش بسرعه
2026-05-19 21:09:28
1
oss987i
>| نـــوآف |< :
واللهي انتا راقي والقيهاز لايق عليك ✔️
2026-05-14 21:19:44
2
77rayan11
Mohammad .Dahbour 🇯🇴🇸🇦 :
أنا معي ماشالله …جدا رائع 👍💛
2026-05-15 23:21:38
1
ahmed.goorta
AHMED MOHAMED 🇪🇬🇰🇼 :
17 برو ماكس 116 شحنه و لسه 100 % - اهم حاجه تستخدم الشاحن الأصلي 40 واط من شركه ابل
2026-05-20 12:15:57
1
a5y057
A🥷🏻 :
معايا 16برو ماكس ٢٣٢شخنه و بطاريته نزلت بقت ٩٩كده الاستعمال كويس ولا لا❤️
2026-05-14 17:36:47
0
mohamedsafwat2174
Mohamed Safwat :
كان معايا ١٣ برو ماكس وجبت ال ١٧ برو ماكس اغبي قرار اخدته ف حياتي زهقت منه من قبل اول سنه عكس ال ١٣ طول الوقت كان عاجبني قعد معايا ٤ سنين عمري ما مليت مني
2026-05-17 04:29:02
1
To see more videos from user @abanoub.tech, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About