@aidaaridi: Ada banyak pilihan toner pad dari Medicube. Seeloknya pilih la toner pad yang sesuai mengikut skin concern kita Tekan link di bio no.1 taw #ShopeeAffiliatesMY #shop33affiliatemy #shop33My #shop33haul #shop33

Kakak Aida
Kakak Aida
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 19 May 2026 02:07:57 GMT
1411
33
14
76

Music

Download

Comments

dear.darla3
TheRizqiShop :
Akakk rak belakang tu beli mana 😍
2026-05-22 10:06:37
0
dalilidahlia97
Dalili Dahlia :
Bestnyaa 😍
2026-05-19 06:17:40
0
nanaddd04
⊹୨୧₊ nanad ⊹୨୧₊ :
Best best semuanya
2026-05-19 03:09:30
0
cryptohut312
Adida Diba :
Baru senang nak pilih
2026-05-19 06:00:47
0
miyyasmiy
𝒴𝒶𝓈𝓂𝒾𝓎 ⋆. 𐙚 ˚ :
Huwaa bestnyaa semua ada 😍
2026-05-19 03:05:15
0
liyanahisamuddin
𝓛𝓲𝔂𝓪𝓷𝓪 ꨄ︎⋆ :
Akak comel sgt rak tu beg kuning ada x
2026-05-19 14:54:29
0
sue_wardrobe
༘⋆✿Sue ೀ :
Suka lh yg pink tu
2026-05-19 02:24:53
0
nrazua
Azua✨🤎 :
wahh bagus la ade specific untuk skin 😍
2026-05-19 02:24:21
0
aakifahshare
Aakifah :
Nak yang pinkk😍
2026-05-19 02:46:10
0
lilyysdiary
Lily :
Wah banyaknya yang akak dah try!!
2026-05-19 05:11:40
0
bunga.taik.ayam03
RACUNtiktok🛍️ :
semuaa bestt😍😍
2026-05-19 02:22:54
0
ibu_triples
✨Azue shop✨ :
zue pakai yg zero pore tu.. rasa nk try yg kuning lak
2026-05-19 03:41:09
0
adia_idira
AdiaIdira :
❤️❤️❤️
2026-05-19 02:16:55
0
abdulsalam8592
abdulsalam8592 :
🤩🤩🤩
2026-05-19 03:50:23
0
To see more videos from user @aidaaridi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About