@jpmalayashop: Pernah tertinggal barang kat Japan? ๐ Kat sini kalau jumpa barang hilang, selalunya staff akan simpan & boleh post balik ke rumah ๐ฅ Cuma kebanyakan memang domestic Japan je Tu yang ramai kagum dengan sistem lost & found di Japan ๐ญ Wallet, phone, bagโฆ peluang nak jumpa balik memang tinggi Japan punya honesty culture memang lain level #jpmalayashop #personalshopper #lifeinjapan #lostandfoundjapan #japanculture
HP i pernah tertinggal kat toilet sbb terlupa sbb nak cepat, amazingly mmg tak hilang..sama dgn kat koreaโฆ hp i masih terletak elok ditempat asal tanpa diusik. padahal ramai guna tandas tuโฆ ๐ฎโ๐จ Korea/Jepun mmg jujur
2026-05-16 23:16:23
0
To see more videos from user @jpmalayashop, please go to the Tikwm
homepage.