@kdrama.editzx0: yarın görüşürüz..... // bi sana kıyamamm. // Yeni kdrama hesabıyım, erkeğim bu arada, inşallah tutar hesap, bı tane Harry Potter hesabım var ama onu vermeyecegim, ve ismimi anca dmde veririm, işte yeni açtım hesabı umarım tutar, video nasıl🫰🏻 #kesfetbeniöneçıkart #kesfetteyiz #sieun #suho #weakheroclass1

˗ˏˋ✰𝘌𝟦✰ ˎˊ˗
˗ˏˋ✰𝘌𝟦✰ ˎˊ˗
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 15 May 2026 21:07:19 GMT
50143
8161
230
918

Music

Download

Comments

buglem1ls0
𑣲⋆Mammamia⋆ᡣ𐭩 :
bise dicem hani sieun tır carptı ya uyanmamıssa hersey ruyaysa?
2026-05-16 11:22:52
56
leehyerifan0
𝓐𝒛𝒓𝒂 𝓕𝒐𝒓 𝓔𝒄𝒓𝒊𝒏 :
izlemeli miyim sizce
2026-05-26 23:13:57
11
ayseruyayasar143
Ayse; :
Ayyy çok kötüydü yaa
2026-05-16 09:20:00
17
lalala_1595
auuu :
ama o yarın hiç gelmedi
2026-05-16 17:21:03
10
aysima.ere
aysimaninpriwi💅 :
lan 1yil 2 aydır bekliyoruz gelseneeeee
2026-05-17 13:52:52
10
ecrin_coban.967
Ecrincobannnn :
2. sezondayım ama o yokken hiç bir anlamı yok
2026-05-18 10:02:14
14
ahsenn4829
ahsen :
3. sezon bl olmali🌹🌹
2026-06-02 18:16:34
5
sunakartay
sunakartay :
olm böyle şeyler yapmayın ağlarim lan
2026-05-17 06:25:13
6
dantellidon_31
Dwox👾 :
3 sezon cıkana kadar vefat ederim
2026-05-21 17:12:58
5
selinbodur67
selin🌀🙉 :
ne güzel video yapmışsın Allah belamı verirken izlerim
2026-05-24 14:36:34
5
fatmasss78
Fatma 🎸 :
yarın olmadı maalesef..
2026-06-02 18:15:55
3
cileklisutseviomm
𐙚𝒟ℯ𝒻𝓃ℯ'𝓈 :
ʰᵉʸ ᵇᵘⁿᵘ ᵒᵏᵘʸᵃⁿ ᵏⁱˢⁱ ⁱʸⁱᵏⁱ ᵛᵃʳˢⁱⁿ
2026-05-17 11:08:04
5
seah_wq26
maybeinthestars_wf :
LA BEN 2. Sezonunu izlemedim gerçekten oldumu oa aglarim
2026-05-31 12:26:58
0
babannem_67
boşyapan kaktüs. :
bunlarin dovustugu sahne kacinci boluumm
2026-05-21 18:29:57
1
haliltuna141
🍜Sieunfan🍜 :
ya al şimdibi saat daha ağlıcam
2026-06-17 20:48:22
2
leeminsungm
Stay 💙 :
3.Sezon gelsin artık yeter ya
2026-05-30 15:55:00
1
kadir_4255
kadir :
ne71
2026-05-19 17:26:41
1
gulbeyaz.13
gülbeyaz.sahinsoy :
görüşemdiler ....
2026-05-17 11:35:30
1
To see more videos from user @kdrama.editzx0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About