@iphone_walaofficial: MI 13 T PRO VS 14 PRO MAX#pubgmobile #foryoupage #viralvideo #unfrezzmyaccount

IPHONE WALA
IPHONE WALA
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 16 May 2026 08:16:01 GMT
181571
8779
286
562

Music

Download

Comments

theycallmezunni7
🎀 𝐼𝓉𝓈 𝓉𝒶𝒷𝒾 🎀 :
price bhi Dekh lo 😁 2 lack
2026-05-17 02:26:16
19
hafsarajpot786
H A F S A👻 :
meny 40 fps per 15 pro max Waly Jo update kia ha
2026-05-16 09:47:05
34
sajjadawan99
Ⓜ️Sajjad awan🌀 :
Xiaomi 13 T pro best 💥💯 ma khod use kr rha hu 2 saal sy isky elwa koi b acha nhi lgta super fast hy
2026-05-19 16:28:27
6
shani.mughal6367
Shani Mughal :
yar bro ya muja chayy ha ma market ya lany gya tha wha boht manga tha muja 256gb wala chay ha
2026-05-16 21:42:26
0
zameeric
𝕀ℂ ℤ𝔸𝕄𝔼𝔼ℝ :
40K k budget main 90FPS tak koi device bta do
2026-05-24 10:56:03
3
afnanshah073
Afnan shah :
11 t paro paliz paliz
2026-05-17 04:09:05
0
shah_baloch98
shah_baloch98 :
Mi 13T ya 13pro which is best
2026-05-18 15:09:25
0
jawad.lashari05
BORiS 🤍 :
yar mobiles sab pasand hai bs kharidne le liye pese nhi hain 🙃🥹
2026-07-13 08:09:08
1
mehdi_armani2
꧁♛☪️ℳ𝖊ዙᗫł☪️♛꧂Armani :
1v1 come Poco x 8 pro
2026-05-25 11:49:40
2
tufailoooofficial0
Tufail ⚡ :
Price
2026-05-16 09:45:37
0
waseeb_mandwani
I S L A M  :
I played non stop 8 hours game on 14promax with charging smooth experience and ye android 1 ghnta b nhi tik pata😂 bs tdm tk rkho asy
2026-05-17 13:27:57
1
nooriasan
Noor Uddin Ali Asan :
bhai yeh bht overheat hota hai or thermal throttling hota hai bht
2026-05-16 13:20:33
1
ww.sparrow.com
⚡S̴P̴A̴R̴R̴O̴W̴⚡ :
box sat hoga
2026-05-16 13:13:53
2
maazkha457
maaz khan :
Tek da ha
2026-05-17 01:13:56
0
xeeshooladla8
O R STUDaNDxVN :
pzol hai
2026-06-01 12:00:42
1
naqviplyes
🅝🅘🅨🅐🅩 🅗🅤🅢🅢🅐🅘🅝 :
bahi Mera 13 pro hy mery sath try kr lain
2026-05-16 10:49:01
1
theycallmezunni7
🎀 𝐼𝓉𝓈 𝓉𝒶𝒷𝒾 🎀 :
bro me NY bhi ye device leni hy shop ki location bta dein plzzz
2026-05-16 14:52:04
1
muhammadkhankhan065
Muhammad khan786 :
marbni karen ap sa baat hoi thi ap na bolo Ka 83 sa Kam ni Dana
2026-08-03 05:02:12
0
azmatjogezai7
Æ :
Bhai please sensitivity batao
2026-07-30 09:35:46
0
adnan_shah313
شاہ صاحب 🎭 :
brother mera phone b same h but gameplay time py Fps mitr py 60 se opr ni jata Fps lock setting ma 120 hoty any solution?
2026-08-11 20:13:47
0
i7_.leader
𝑳𝑬𝑨𝑫𝑬𝑹 :
game pe depend krta bro mene s23 pe 16 pro 17 pro wale ko beat kiya hua 🫩
2026-08-25 08:14:08
0
user416445546
Farooq Hoo Yaar :
charger 33 watt ka hath main haye
2026-08-07 17:33:14
0
m_najib8
M najib :
yar koi xiamoi 13t pro ka sensi Snd karoo
2026-08-01 02:37:06
0
sammiraja7860
Sammi Raja :
nyc
2026-05-16 08:21:50
0
To see more videos from user @iphone_walaofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About