kalau baru tampal gigi depan tu guna yang mana satu ye?supaya tampalan tak rosak dan pecah??
2026-09-02 09:11:32
1
juejeffery :
Dah lama betul sy pakai repair n protect ni.. alhamdulillah xpenah rosak dh Gigi..kalau rasa2 mcm gigi dah nak start ade problem..Sy akan gosok gigi 1st macam biasa pastu kumur..pastu kali kedua amik lagi toothpaste tu sikit je utk gosok tmpt sakit tu slow2 je tapi gosok lama2 tempat yg sama..memang sakitt wey, dengan ngilunya, darahnya..walaupun sakit gila tapi sy tahan je..sbb nak bagi ubat Gigi tu masuk dalam2 celah2 yg sempit tu..dah settled kumur lagi..3rd time amik lagi sikit je toothpaste tu baru tepek cm gini..settled je alhamdulillah rasa cm biasa dah, sakit yg nyut2 tadi dh hilang..
sekadar berkongsi cara sy jaga Gigi.. tapi agak banyak jugak la pakai toothpaste bila gigi sakit ni..hehe..alhamdulillah skrg dh 36tahun 1 Gigi pun xde lubang n Masih kuat semuanya..
2026-08-01 21:33:43
22
zam :
utk gigi yg dh berlobang dn goyang... boleh ok ke
2026-09-01 10:26:57
1
syida :
saya beli tapi ubat gigi tu warna biru bila berus rasa panas mint dan cepat cair
2026-08-24 08:46:43
2
🅜︎🅐︎🅜︎🅐︎ 🤟 :
klu ada gigi yg blubang tp nk guna utk gigi2 yg lain boleh ke?
2026-09-01 13:07:46
1
indahfarouk :
boleh telan ke Dr?
2026-08-26 01:17:05
1
Adie :
Untuk gusi yg mane doc?
2026-08-26 03:37:37
1
່hi :
haa sama cam saya.
gusi saya pun boleh sembuh guna mcam ni
gigi saya banyak composite veneer..
tak boleh sangat guna ubat gigi ada agent pemutih (whitening) nanti haus tampalan composite.. ada tak yg untuk gum tapi xde whitening?
2026-08-31 14:18:19
0
kakzie🧕 :
Ye.. lama dah guna , Alhamdulillah kal ada rasa cam ngilu2 .. sy mmg buat cmni .. esoknya hilang , mmg promote utk kwn2 yg ngilu gigi😁
2026-08-23 21:51:50
2
maz :
jual ubat gigi ke
2026-08-22 06:44:07
0
To see more videos from user @drida.ayani, please go to the Tikwm
homepage.