rasanya pernah boycott mcd,KFC..lain pula jadi😂😂😂😂
2026-05-21 12:51:48
8
Tick Tack :
Onced In While Is Ok, Dnt Make It Frequent, At Last You Have To Visit The Doctor Frequently Not The Seller
2026-05-18 05:20:13
6
COACH PCL :
TERIMA KASIH INFORMATION SAHABAT
2026-05-29 11:18:05
2
Gina Hill Ton :
no.tak suka makanan terlampau manis😳😳
2026-06-03 09:56:51
1
Tynra Loops 🇲🇾 :
Nice
2026-05-23 00:03:37
2
OK_ON_ :
mana dbkl
2026-06-07 15:57:54
3
saif Ahmed :
wakkk....😁
2026-05-30 14:06:27
2
Teo Jiunnjye 张畯杰 :
Permit apa dia pakai? Atau pbt x kerja?
2026-06-07 16:01:30
4
🖤Dola Akter 🖤 :
2026-06-06 12:58:14
1
syam :
where's Damia?
2026-06-07 11:42:59
2
RudyRudy :
Amaxing...fuhhh
2026-06-01 01:23:51
1
Sayangku :
Naik kete nak PARK maneeee🥺
2026-05-31 05:25:30
2
Wirto Halima :
numpang komen
2026-06-13 00:09:44
2
Aimer Aimer :
Maaf nak komen sikit..i am one of your custoner. Boleh je kan potong dan serve customer cepat tapi kenapa biarkan customer you beratur panjang2 dalam panas etc. Org yg serve cuma 1 sahaja.. Please respect your customer punya masa juga.. I really hope ada banyak pembuat Quesillo di luar sana yang boleh beat and please promote your dish.. Tolonglah..
2026-05-30 11:59:33
5
TENAGARAN NADARAJAH :
bakal tauke 2 , kilang gula DALAM badan
2026-05-29 15:44:50
2
Zonghong Electronic MY :
2026-05-22 03:32:02
3
Tin Kosongg :
I like this cakd
2026-06-04 04:21:22
2
Zahir Darwisyah :
satu bape rm
2026-05-18 19:28:53
4
manmathan :
2026-05-28 15:02:10
2
Surin :
im scare to try it,so much sugur
2026-05-24 10:10:01
5
To see more videos from user @rizzquesillo, please go to the Tikwm
homepage.