@robybadwy616: "أكبر وهم ممكن تعيش فيه.. إنك فاكر ولادك هيفتكروا تعبك وتضحياتك لوحدهم! ⚠️ في 'حلقة وصل' هي اللي بتحدد ولادك هيشوفوك إزاي.. هيشوفوا خيرك خير، أو حتى هيشوفوا تقصيرك بعين الرضا.. الأم الصالحة هي الضمان."#رحاب_بدوي #الامارات_السعوديه_الكويت_البحرين_عمان #قصص_واقعية #خواطر #راحه_نفسيه
الاختيار ثم الاختيار ثم مليون مره الاختيار انا اختيار اهلي وغصب عني وانا كارها وهي عارفه من بيت خالي والنتيجه انا نفسيتي زفت ونشكر ربنا جبت ولد فقط واخواتي هما اللي مهتمين بيه حتى ابني بيسمع لاخواتي وامي أكثر منها لأنها معقده بكل المقايس
2026-05-16 16:55:57
2
لزهر بن زرياطة :
كلام جميل في صميم الواقع بارك الله فيكم
2026-05-18 05:34:55
1
ebram :
صح
2026-05-17 08:23:56
1
Mustafa Naser :
بارك الله فيك استاذة
2026-05-18 23:29:54
1
Zo djem :
اخترنا و أخطأنا وضاع الحصاد
2026-05-27 21:20:47
2
MOHMED ELSWYDY :
وهنعمل اي في النصيب
2026-05-16 23:06:58
1
Mohamed H Emara37 :
كلامك جميل جدا و صح جدا
2026-05-17 17:38:51
1
tdmahmoud :
نعدل ازاى طيب
2026-05-17 03:34:00
1
أبو أمجد :
وان قدمت خير وقدمة الشر
2026-05-16 15:39:06
1
Reda Zhran :
الله عليكى
2026-05-17 20:02:46
1
gdsvhj :
أحسنت وأصبت أسلو بك رائع وأدائك رائع
معجب بما تقدمه تابعنا
2026-05-17 17:53:34
1
فهد الحداد :
تحياتي رااائع
2026-06-03 09:13:22
1
Ridouane Zahiri :
ماشاءالله 🥰🥰🥰🥰
2026-05-18 11:43:20
1
عبدالله الجوهري :
يسلم لسانك
2026-05-16 22:38:43
1
Nafaa Raheem :
احسنتي
2026-05-18 10:55:05
1
RidhaMourid :
نحن نقدم لابنائنا لانه واجبنا و لانهم ابنائنا..لا ننتظر منهم جزاءً ولا شكورا ..فقط يخرجوا ناجين ويشرفوا.. ويعتمدوا على انفسهم ويتحملوا المسؤولية..والاجر على الله
2026-06-14 22:26:31
1
gdsvhj :
اتفق معكم .
2026-05-17 17:49:43
1
a :
صح جدا
2026-05-16 21:08:15
1
سعد سعيد صالح :
صح عليها دور كبير جدا
2026-05-16 21:47:36
1
adelali586 :
أنتي عسليه
تحياتي لشخصكم الجميل
2026-05-16 21:23:10
1
احمد الوتاري :
يارب
2026-05-16 19:37:29
1
Mahmoud Al-Washahy :
2026-05-16 20:53:45
1
wafik :
صحيح
2026-06-20 18:44:25
0
عمران آفریدی 2233 :
2026-05-17 08:03:13
1
To see more videos from user @robybadwy616, please go to the Tikwm
homepage.