@buleentersoy: görsellerdeki çocuk divanın manevi oğludur.. diva 14 yıllık nişanlısı birol gürkanlının oğlu barışa yıllarca annelik yaptı. hatta barış 13 yaşına kadar divaya anne dedi.. fakat ayrıldıklarında her ne kadar barışı benden alma diye yalvarsada barışı divadan kopartıp öyle gitti...💔 #bülentersoy #diva #keşfet #keşfetteyizzz #fypシ゚
şahsiyeti kişiligi beni ilgilendirmez. ama bir Bülent Ersoy giderse yerine asla bir Bülent Ersoy gelmez. divaaaa kıymetini bilelimm ben şahsen şarkilarini çok seviyorum...
2026-05-30 20:45:57
17
papatya :
ben sana evlat olurum hiç bişey için geç değil annem
2026-05-17 14:22:00
762
Yaşar Sivri :
Bazen yaptığım seçimlerin talafisi olmaz
2026-06-07 13:02:33
27
İsmail ölken :
kesin çok iyi bir baba olurdun
2026-06-06 16:07:41
10
kır papatyası :
Herkesin bir sınavı var işte !
2026-06-07 16:37:50
11
Zeynn :
Olum ben çok üzüldüm la
2026-05-17 19:04:25
73
buse_x,aslan :
lütfen beni evlatlık al
2026-05-31 11:49:38
9
jicey :
boş işler.bu tür videolara duygusallaşmayın
2026-06-04 19:34:15
6
Азимова К.Б :
Nekadar çaresizce cevap Allahim evlatlarimi bana verdiğin için şükrediyorum
2026-05-25 11:45:05
12
𝒃𝒆𝒅𝒊𝒂 𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂🧜♀️ :
bence çok iyi çok merhametli bi anne olurdu
2026-05-19 13:26:02
24
16 minik 39 :
çok derin bir söz
2026-05-22 13:05:40
6
🥀 :
Anne annecimm ben sana anne demek istiyorum anne
2026-05-17 15:27:47
96
LT_24✞ :
ben üzüldüm lan
2026-05-18 19:52:20
12
Paşayeva_95 :
menimde elde edemeyeceyim tek eksiyim zengin anne .sana anam diye bilirmiyim?
2026-05-20 04:47:10
16
Peres_mek :
Allah isteyen herkes versin
2026-05-17 12:34:10
68
0000 :
Çok üzüldüm lan
2026-05-18 20:25:32
10
Serche :
Evlat, Dünyanın en büyük zenginliği diyebilirim. 🩷🩷 🧍🏻♀️🧍🏻♀️
2026-05-19 08:22:57
13
Gıtıktgkgkkgjfjf :
Çok duygulandım aşırı
2026-05-17 18:46:58
16
To see more videos from user @buleentersoy, please go to the Tikwm
homepage.