simen biasa kt hardware tu baru $24 utk 20kg...yg ni 10kg je dh $35...kompius nk beli ke x.?
2026-07-07 07:21:06
0
s⁷ix :
rm 5/kg x perbandingan 50kg cement biasa : rm25/beg..boleh tahan.😁.
2026-05-29 11:54:01
0
atokzchannel :
Atok ada guna ni..repair pintu rumah anak atok..dia dah beli siap2..tak perlu letak pasir..kalau simin hardware kena campur pasir..lagi satu.. kira cepat kering dari simin biasa..
2026-07-19 16:46:57
1
maosongkun :
10 beg lah 👍👍👍
2026-05-24 23:18:51
2
soft_waffle^ ^♡ :
🥰tq
2026-07-20 21:09:07
0
StaleRice/ :
apa istimewanya simen ni bang kan simen biasa bolh guna apa saja🙏
2026-05-24 21:32:34
3
budijeber :
hrg brp
2026-06-01 01:29:22
0
zainalabidinabdul7 :
follow
2026-05-26 11:32:05
1
Che Sabariah Che Sabariah :
Try tengok
2026-05-25 23:28:50
1
MHaniff :
Nak letak celah2 tile bilik air boleh?
2026-05-25 03:37:49
2
nikani71 :
try satu
2026-05-25 20:39:12
1
lebahmadu6931 :
untuk guna mozek table top boleh x.
2026-05-28 13:59:18
1
salma :
ok semin ni aku selalu beli tampal.lubang jln tepi rumah yg rosak
2026-05-24 08:35:24
2
Saleh Rahman :
saya dah beli cepat kring buku buku
2026-05-26 04:57:52
1
Wan Zahani :
terimo kasih info
2026-05-26 03:41:03
1
Jai :
aku tak beli dah cukup sekali beli je.simen ni debu kuat
2026-06-10 07:54:27
0
WAN WAY :
mcm sika simen ke bos
2026-07-18 08:25:20
0
abgbulat_81 :
Xde 3 minit jelah... Aku guna setengah jam pun tak keras² lagi... Baik beli kat hardware
2026-08-31 06:51:12
0
user2120671322291 :
cepat kering tapi ctahan lamp.sekejap Aja dah tercabut balik..
2026-08-19 15:59:02
0
aifa ifa :
ye ke ni,,,?..vtt lain brg smpi xsma mmg slu kne scam
2026-09-02 13:53:37
0
mohdjamaliah6 :
salam petang 😯😁😁 bismillah benar, terbaikk 😁🥰🥰🥰
2026-08-04 08:46:41
0
keylife :
bagus tk simen ni kpd yg pernah guna
2026-06-01 05:02:12
0
To see more videos from user @ddd666411, please go to the Tikwm
homepage.