بص من الاخر عاوز تاخد احسن أداء من ريد ماجيك تلعب ماوس وكيبورد إنما ايفون عادي هاتاخد احسن أداء من غير ماوس وكيبورد
2026-06-25 22:33:34
1
fath alla 🇸🇦 :
ايفون اكثر سلاسه
2026-05-17 14:34:28
98
M7MD :
طبل طبل ما أوصيك يا شباب ماعليكم من الكلام الجهاز عادي يعني لا يخليك هكر ولا شي والله العظيم المميزات عادية ولا تخليك مميز عن غيرك الا بالفريمات
2026-06-26 20:03:51
1
أبـو وسـام | 𝟏𝟗𝟖𝟗 :
جربت الرد ماجيك بسبب كلامكم وكنت أقول قبل اشتري الماجيك أبل قويه بس الرد ماجيك أقوى منه بعد ما جربت الرد ماجيك اكتشفت أن القوه ماهي أهم شي والأرقام ماهي ضرورية وبعدها رجعت لأبل واكتشفت أن أبل أقوى بكثير من كل الشركات
2026-05-17 21:09:55
40
MESHAL :
والله ايباد برو انه اقوى يتفوق الريد ماجيك من بعيد
2026-06-24 15:32:23
0
b_o_z_a910 :
كاميرا🙂
2026-06-05 08:18:36
1
حمـᬼ🖤⑅⃝ـᬼـمودي :
طيب ول tecno pova 7
2026-06-20 18:31:28
0
Youssef Maher :
يرجاله هو مضمون ولا اي
2026-06-18 20:40:49
0
𓆩𝐀𓆪 :
افضل من ايفون؟؟؟؟؟؟؟؟
2026-06-23 23:02:25
0
حنكليس بسباسبيس :
مفيش احلي من الايفون اداء خام
2026-05-17 13:48:04
55
ابـو عـلـي :
الفريمات ما تنزل تحت 165😂
2026-06-16 20:30:18
6
مـهــرآن | ١٤٢٥هـّ📍 :
الايفون مش للعب اصلا
2026-05-17 17:29:10
23
غيبوبةシ :
اية اللي يخليني اجيب جهاز ألعب به وفالاخر مدخلش بطولات مالوش لازم
2026-05-30 16:11:48
0
(عُمر)ها ما حبيتك :
انا يسطا معايا انفنكس ومعرفش ايه هي ميزه فصل الشاحن دي
2026-06-02 22:45:28
5
مريــــــــــــــم ✘ :
هذا التعليق سيبقى صدقة جارية بعد موتي.
أفلح من صلى على محمد وآل محمد.
2026-06-03 00:02:31
11
∴𝑨𝑯𝑴𝑬𝑫∴ :
هوا ده بتاع الشحن؟
2026-05-17 17:06:09
10
سامي العنزي🇮🇶 :
كان عندي ايباد برو 11 والله كانت العب سبوع كامل متواصل ايام الكونكر لا يحمى ولا يضعف
2026-06-24 12:36:34
2
Y. :
60 fps 💔
2026-06-24 08:55:37
0
𝓐𝓫𝓸𝓸𝓭 :
الإبل افضل من ناحيه الحراره والتحمل
2026-06-10 11:55:25
0
hatlg8 :
لحظه إدراك أن جهازه بيجيب 250 فريم
2026-06-26 09:26:43
3
ابو شجاع 🇦🇱 :
السلاسه في الآيفون ولا بالحلم تشوفها
2026-06-24 18:45:53
1
A.SY7 :
طالما اول حاجه قارنتو بيها هي الايفون هيبقا الايفون لسا فعلا كعبو عالي
2026-06-10 14:56:34
4
To see more videos from user @comn777, please go to the Tikwm
homepage.