@comn777: ليه الريد ماجيك ممنوع من البطولات🔥🔥😨 #pubgmobile #pubg #fyp #foryou #ببجي_موبيل

COMMANDO777
COMMANDO777
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 17 May 2026 09:35:30 GMT
1004688
26794
1166
3067

Music

Download

Comments

bill_g_abdo
1Silver :
معايا ريد ماجيك استرا وبقولك الابل احسن 😂🚶
2026-05-18 03:31:28
427
norasama14
نورة :
بس خلنا صريحين الايباد اكثر سلسل من ريدماجيك
2026-06-24 12:15:01
43
user72974467708444
SAIF🤴🏻 :
بص من الاخر عاوز تاخد احسن أداء من ريد ماجيك تلعب ماوس وكيبورد إنما ايفون عادي هاتاخد احسن أداء من غير ماوس وكيبورد
2026-06-25 22:33:34
1
fath.alla22
fath alla 🇸🇦 :
ايفون اكثر سلاسه
2026-05-17 14:34:28
98
m7md8046
M7MD :
طبل طبل ما أوصيك يا شباب ماعليكم من الكلام الجهاز عادي يعني لا يخليك هكر ولا شي والله العظيم المميزات عادية ولا تخليك مميز عن غيرك الا بالفريمات
2026-06-26 20:03:51
1
1s59h
أبـو وسـام | 𝟏𝟗𝟖𝟗 :
جربت الرد ماجيك بسبب كلامكم وكنت أقول قبل اشتري الماجيك أبل قويه بس الرد ماجيك أقوى منه بعد ما جربت الرد ماجيك اكتشفت أن القوه ماهي أهم شي والأرقام ماهي ضرورية وبعدها رجعت لأبل واكتشفت أن أبل أقوى بكثير من كل الشركات
2026-05-17 21:09:55
40
meshal23rd1
MESHAL :
والله ايباد برو انه اقوى يتفوق الريد ماجيك من بعيد
2026-06-24 15:32:23
0
b_o_z_a910
b_o_z_a910 :
كاميرا🙂
2026-06-05 08:18:36
1
hamoudi20107
حمـᬼ🖤⑅⃝ـᬼـمودي :
طيب ول tecno pova 7
2026-06-20 18:31:28
0
youssef.maher158
Youssef Maher :
يرجاله هو مضمون ولا اي
2026-06-18 20:40:49
0
jo_1rt
𓆩𝐀𓆪 :
افضل من ايفون؟؟؟؟؟؟؟؟
2026-06-23 23:02:25
0
7ankalees4
حنكليس بسباسبيس :
مفيش احلي من الايفون اداء خام
2026-05-17 13:48:04
55
_3uhs
ابـو عـلـي :
الفريمات ما تنزل تحت 165😂
2026-06-16 20:30:18
6
mahran_125
مـهــرآن | ١٤٢٥هـّ📍 :
الايفون مش للعب اصلا
2026-05-17 17:29:10
23
ghaiboba_76
غيبوبةシ :
اية اللي يخليني اجيب جهاز ألعب به وفالاخر مدخلش بطولات مالوش لازم
2026-05-30 16:11:48
0
zero_1x1
(عُمر)ها ما حبيتك :
انا يسطا معايا انفنكس ومعرفش ايه هي ميزه فصل الشاحن دي
2026-06-02 22:45:28
5
__3900__
مريــــــــــــــم ✘ :
هذا التعليق سيبقى صدقة جارية بعد موتي. أفلح من صلى على محمد وآل محمد.
2026-06-03 00:02:31
11
w_xkd
∴𝑨𝑯𝑴𝑬𝑫∴ :
هوا ده بتاع الشحن؟
2026-05-17 17:06:09
10
x_58c
سامي العنزي🇮🇶 :
كان عندي ايباد برو 11 والله كانت العب سبوع كامل متواصل ايام الكونكر لا يحمى ولا يضعف
2026-06-24 12:36:34
2
nome_7ame
Y. :
60 fps 💔
2026-06-24 08:55:37
0
n55oo
𝓐𝓫𝓸𝓸𝓭 :
الإبل افضل من ناحيه الحراره والتحمل
2026-06-10 11:55:25
0
hatlg8
hatlg8 :
لحظه إدراك أن جهازه بيجيب 250 فريم
2026-06-26 09:26:43
3
shja__3
ابو شجاع 🇦🇱 :
السلاسه في الآيفون ولا بالحلم تشوفها
2026-06-24 18:45:53
1
hvoo8
A.SY7 :
طالما اول حاجه قارنتو بيها هي الايفون هيبقا الايفون لسا فعلا كعبو عالي
2026-06-10 14:56:34
4
To see more videos from user @comn777, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About