@megrsly: tak pernah gatekeep apa apa skincare yang aku pakai . mana yang best mesti share 🫶🏻

Bulan✨
Bulan✨
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 17 May 2026 09:46:02 GMT
24360
106
16
11

Music

Download

Comments

puanhidad
Hidad :
mmg best pakai ss ni.. muka sy susah la nak cari ss yg sesuai. sbb slh pki muka bminyak/tiny bump/ jerawat. benci. xpnh pakai seumur hidup. bl dh umur tua sikit ni SC kata wajib pakai. mcm2 la try termasuk LRP ok jela tp xsuka bl lama pki jd bminyak. but ss Medicube sgt best. rs mcm xpakai apa2 tp muka nampak cerah
2026-08-04 07:21:30
0
nuybella
Nuybella :
best pakai ni. malas nk pakai fd pun tkpe😂
2026-06-22 22:51:15
0
heavenaangel
heavena :
acne skin boleh guna ke?
2026-06-21 06:53:09
0
snxwwhite7
🦢 :
My favourite ss ever! Guna ni redness muka i x nampak lepas make up 🫶🏻💋💐
2026-05-27 14:53:09
0
ehfatynn
Fatynn :
Nii sunscreen kee?
2026-06-06 04:19:21
0
dhiashahfeerahair
dhiashahfeerahhairsalon🇵🇸 :
Fav 🩶 , muke makin cerah & tone skin even .. x yah da pki cushion ke fd
2026-07-30 05:27:06
0
hdyu17
Hdyu17 :
Bagus ada pdrn 😍
2026-05-17 09:58:52
0
nursyahirul
Nur Syahirul :
Kena panas pun kulit x burn
2026-05-17 10:17:53
0
ll0vwa
𓆩wムwム𓆪 :
nak try laa😻
2026-05-17 09:50:12
0
hanimjaa_
𝐻𝒶𝓃𝒾𝓂𝒿𝒶𝒶_ 🎀 :
Bagusnya yg ni,double function!!!
2026-05-17 09:53:40
0
amanda_suffia26
MamaLina’s :
Cantiknyaa skin 😍😍
2026-05-17 23:46:10
0
farahloww
farahlow :
kene Cuba juga dari sunburn
2026-05-19 04:02:37
0
To see more videos from user @megrsly, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About