İnsan bazen sevdiği kişiyi değil, onunla kurduğu geleceği kaybedince yıkılırmış.
Sana bakınca artık eskisi gibi hissedemediğimi söyledim ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor. Belki de canımı en çok yakan şey bu. Çünkü seni hala deli gibi seviyorum ama bizi eskisi gibi hayal edemiyorum.
Bir zamanlar bütün yarınlarımda sen vardın. Çalışırken, gezerken, hayal kurarken, para biriktirirken, bir evin önünden geçerken bile aklımda hep biz vardık. Şimdi ise ilk defa geleceği düşündüğümde kocaman bir boşluk görüyorum. Sana kızgın mıyım bilmiyorum. Kendime kırgın mıyım onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey çok yorulduğum. Sürekli aynı yaraların açılmasından, aynı korkuların büyümesinden, bir gün düzelecek umuduyla kendimi tüketmekten yoruldum. Belki yıllar sonra dönüp baktığımda hâlâ seni hatırlayacağım. İlk sarıldığımız günü, ilk heyecanlarımızı, birlikte kurduğumuz hayalleri unutmayacağım. Bugün içimde ne öfke var ne nefret. Sadece büyük bir hüzün var. Çünkü ben senden vazgeçmek istemedim. Ama bazen insan birini sevmeyi bırakmadan da ondan uzaklaşmak zorunda kalabiliyormuş.
Keşke her şey ilk günlerdeki kadar güzel kalsaydı. Keşke bazı insanlar değişmeseydi. Keşke bazı hayaller yarım kalmasaydı. Ama hayat keşkelerle yürümüyor. Ben de bunu öğreniyorum…
2026-06-18 08:49:43
17
meriyy :
hiç öyle birisi olmadı
2026-06-21 14:26:51
3
ayca🌟 :
2026-06-22 08:27:20
3
ᴎ.i. :
herşeyden önemlisi seni senden daha çok sevebilecek birini bulmak sanırım..herkesten öncelikli olmak
2026-05-29 00:20:14
8
tugcenazz :
hiçbir zaman olmadı bugün terk edildim sevgilim tarafından sadece sevgi vermesini beklemiştim benim ona verdiğim sevginin 10 da biri kadar verse yine yeterdi 🥺 olmadı bitti😭
2026-06-27 12:50:36
0
İnsefir7 :
Hiçbir zaman bunu yapan olmadı , hiçbir zaman seni kaybetmek istemiyorum diyen olmadı herkes gitti . İnsanların sorunları olduğu zaman koştum ettim çabaladım gocunmadım iyi niyetimi kullandım ama kimse yapmadı yaptığım Hersey iyi tarafıyla değil kötü tarafıyla algılandı asıl zor olan bu devirde insanların vefasızlıgı kimse dönüp kendine bakmıyor çünkü cesaretleri yok ben kendimle gurur duyuyorum çünkü iyisiylede kötüsüylede ne yaptıysam ben yaptım ben yaşadım dedim kabullendim … şimdi sessiz ve yalnız bir yaşamın içindeyim ama huzurluyum çok şükür
2026-06-26 16:48:37
0
saidzadeh4 :
2026-06-21 07:38:26
0
ziver.memmedli :
Sinifdə qaldıq🙂
2026-06-21 19:53:02
0
Virus2 :
nesip etsin
2026-06-03 15:31:01
1
aliyevaa.520 :
Ehh))
2026-06-23 06:42:43
0
Şirret karı :
Wyndam fenerbahçe
2026-05-18 07:16:03
0
Gûlruh💎 :
2026-06-10 18:40:36
0
🤍 :
biriyle görüşüyorum dün birlikteyken üzüleceğim bişey oldu beni eve götürmesini söyledim ve eve götüreceğin sandım ama beni sakın biryere götürdü eğer beni eve götürseydi birdaha ne onunla görüşürdüm nede bişey yazardım bunu söyleyince biliyorum dedi ben sakinleşene kadar sinirim geçene kadar eve götürmedi ama bilmiyorum ben ilişkiye başlamaktan korkuyorum ....
2026-06-23 12:04:06
0
Adar7 :
https://vt.tiktok.com/ZSx6QNQxY/
2026-05-18 18:53:13
0
Duygu 🌹 :
müdahale edenleri avukata verin güzel seçenek
2026-05-18 05:50:27
0
Atilla :
💯
2026-06-14 11:12:45
0
To see more videos from user @mutivalll, please go to the Tikwm
homepage.