@esther__estevez: Por que? Por que? Por queeee? 🧐 Feliz día das #LetrasGalegas 🩵 #galego #Galicia #ShinChan

Esther Estévez
Esther Estévez
Open In TikTok:
Region: ES
Sunday 17 May 2026 11:31:08 GMT
17564
1694
55
39

Music

Download

Comments

jaime.diehl
Jaime Diehl :
Sou brasileiro e tua fala é perfeitamente inteligível.
2026-06-22 11:57:06
2
gustavoafahrner
gustavo :
suena muy parecido al portugués
2026-06-22 19:48:55
0
coolnbyte
Cesar Ribeiro960 :
oq é galego??
2026-06-21 02:57:36
0
okmixespana
OkmixEspaña :
¿una mescla del portugués con el castellano?
2026-05-31 17:46:50
4
angelgarcasnchez
angelgarcasnchez :
Eres maravillosa en galego o en cualquier idioma
2026-05-17 12:58:07
14
parana_20
Eric_zr :
Portunhol
2026-06-03 12:44:46
1
mind.shitt
mindshit :
muito próximo do português, entendi tudo
2026-05-31 19:24:24
1
matii_1014
matii_1014 :
digocho euu
2026-06-09 20:06:21
0
vhmolinar
Victor Hugo Molinar :
Por que galego eh outro idioma? Ha mais diferenças no português falado dentro do Brasil do que entre o português que falo e o galego
2026-05-26 14:02:38
1
mariawilken15
MARIA EDUARDA Menezes :
eu acho que falo galego, pois entendi tudo kkkkakkakka
2026-06-13 20:44:24
1
flavio.fiori4
Flavio Fiori :
muito bonita fonética do galego
2026-06-09 00:28:55
1
marceldias01
marceldias518 :
é gostoso de ouvir e deve ser gostoso de falar
2026-05-23 21:35:35
1
alexandrelessa347
AleLessa :
Gostei da resposta.
2026-05-19 13:19:36
1
soulzadrumz
SoulZaDrumz :
Meu sonho conhecer essa cultura
2026-05-26 10:16:03
0
marblesusername
apples :
Eu son eu 100% cando me cabreo en galego. Sáeme automático!! 🤣🤣
2026-05-17 22:15:28
0
juliopontes04
Julio Cesar Pontes :
A Cher galega!!! 😊😊
2026-06-11 00:37:19
0
marcosocampo678
Marcos Alfredo Ocampo :
eu son neto de gelegos, eles falabanme en galego cando era nena. agora con 51 anos son neofalante e eres unha de miñas referentes. moitas grazas
2026-05-18 02:05:34
5
rguighy
Guighy 🇨🇦 :
O idioma galego é muito lindo!
2026-06-12 00:15:23
0
nenosdavila
Nenos da Vila :
O galego é máis que unha lingua, é un sentimiento!! 🩵🤍
2026-05-18 22:41:25
7
simon.d.simon
simon dani :
2026-05-17 22:49:12
0
eunaolifreud
Eunaolifreud :
Graciosa!
2026-06-23 01:46:29
0
nino65194
Gustavo :
Os teus olhos a dirmir
2026-05-18 14:44:39
0
jeffersonmatosm
Jefferson Matos☭⃠ :
que fofinha
2026-05-20 12:44:06
0
rgcgalicia
Gameplay Rubén GC :
Porque é a nosa HOSTIA!!
2026-05-17 13:22:04
4
niltonbaleia
Nilton Baleia :
É muito parecido com o português,pelo menos,eu,como brasileiro entendo tudo!!
2026-05-17 11:57:03
6
To see more videos from user @esther__estevez, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About