اي احد يكره استرا او بريتش او ديدلوك او يورو انت ما تفهم اوكي نيون عادي بس تكره بريتش الى يعتبر افضل انشيتر ليش ولا استرا الى تعتبر افضل سموكر بعد اومين و يورو عشان ما تعرف تلعب فيه غير منطقي صراحة
2026-06-20 12:02:49
0
𝙼𝚊𝚛𝚠𝚊 :
Skye
2026-05-17 20:57:30
1
𝑯𝒂𝒎 :
و اومن
2026-05-17 21:28:41
1
سمكه :
تيجو؟
2026-05-17 20:27:22
1
Deleto :
مالها استرا 😔
2026-05-17 19:02:05
1
Ahmed 🎸 :
سايفر سايفر سايفر
2026-05-17 20:35:28
1
Tornado :
ماله بريتش يا عم 🥲
2026-05-18 00:37:21
1
༺𝒁𝒂𝒍𝒂𝒍𝒐༻ :
سكاي اولهم
2026-05-17 19:15:22
1
Saikoo-سايكو :
الحمد لله بلعب ب شامبر
2026-05-17 19:49:07
1
ENG: OMAR WAEL :
نسيت بريمستون يسطا
2026-05-18 00:26:08
1
Franklin_Clinton_69 :
بجد ليه deadlock
2026-05-17 23:11:10
1
﮼عبدالله🪂 :
طب والله يورو امبوستر😂
2026-06-03 11:49:47
1
kaeddd🍾🥂 :
ديدلوك يسطا
2026-05-17 19:05:58
1
H@mo🔥 :
هاربور
2026-05-17 17:04:04
3
ꉔꋬꇙ꓄꒐ꏂ꒒ :
نيون مظلومه يجدع
2026-05-17 20:23:20
3
Samer sameh :
انا لما كنت بلعبها كنت بضان بيورو كنت دايما اتشتم من الانمي😂😂
2026-05-17 18:40:59
2
مــ⚡️ :
و waylay يسطااا
2026-05-19 10:46:51
1
mohammed mohammed gader :
الحمدلله فيتو
2026-05-17 18:16:46
1
som3a 🤠⚡✨ :
نسيت Raze بكرهاااا
2026-05-17 15:22:51
4
To see more videos from user @jinzo.0, please go to the Tikwm
homepage.