مه ده خارج هستم نه 14دارم و نه 17 اچ دلم نمیشه بخرم علاقمند نیستم
2026-05-18 02:41:17
18
bano jan 0022 :
گل گفتی استاد محترم
2026-05-17 18:07:23
54
FA :
You are absolutely right
2026-05-18 01:54:51
8
Helena :
خوش ندارم مام استاد آیفون
2026-05-18 01:56:30
9
𓆩°⍣⃝🇦🇫س͢ــــۥٰ۬͢ۥٰ۬مـ͢ـیراـ :
من نامزدم میخاست بیاره نخواستم استاد گفتم بزار ذندگیمان درست بشه باز میخریم❤️❤️
2026-06-01 06:47:55
1
peykan :
زنده باشی استاد محترم همین قسم گپ است در فامیل های ما
2026-05-17 20:22:03
4
🩷دخترک کندزی :
سه سال میشه نامزاد استم هیچ وقت آیفون نگفتم براش هیچ علاقه ندارم به آیفون چون خرچ بی جای است
2026-05-18 12:19:05
4
Banoo Safi :
و مه که همیالی کت نامزدم بخاطر ایفون هفده گپ میزنم ای ویدیو آمد پیش رویم💔😑
2026-05-18 05:51:28
6
دخت شیخعلی :
بد ترین کار مقایسه کردن زنده گی خود با دیگری است
2026-05-18 06:36:51
5
💖ننګرهاری 💖 :
شکر نی دارم ونه هم علاقه دارم که داشته باشم ازخداوند راضی هستم که به چزای ناق وابستم نکرده خداوند ازماراضی شود
2026-05-23 06:09:35
3
Zoya :
قربان حرف هایت استاد محترم
2026-05-18 08:21:38
8
یونس احمدی :
سایه سرما هستی بزرگم قربانت☺️😊
2026-05-17 16:45:41
13
NoreeN :
ای کاش اشیا/وسایل قیمتی با خودش خوشی های خود را هم میداشت کاش هیچ وسایل قیمتی یا با ارزش نمیداشتم اما دلکم خوش و ذهنم آرام میبود😭
2026-05-17 19:20:08
9
𝕀𝕤𝕙𝕨𝕒 𝔾𝕒𝕜﮼عشوه ﮼گک :
بيشك استاد جان
2026-06-08 20:21:56
1
سهراب :
تشکر استاد جان
2026-05-23 19:25:00
1
ŶⓊǾⓈÈⒻAⓉaÊe☠ :
حقیقت اس
2026-06-06 11:30:14
1
Tired Soul :
آیفون موتر لوکس چی به درد میخوره وقتی انسان نبود
2026-05-18 10:32:52
4
Susan Abdal💫 :
دقیقا🫢🤭
2026-05-18 18:10:11
3
user2071815610407 :
راست گفتین استاد گل 🥰
2026-05-20 03:39:16
2
Haia.OB :
جمشید رسا ♥️🥰♥️🥰♥️
2026-05-17 22:21:13
2
ATurkey 🇹🇷 :
قربان تان استاد محترم 🥰🥰
2026-05-20 09:46:45
1
🇺🇸💎🇦🇫 :
😁😁خی آفرین مه نامزدم پنج سال است یک روپه سرم مصرف نکده میفامم نداره
2026-05-18 23:05:09
3
R❤ :
دقیقا استاد محترم هههههه یک صنفی مه کورس نمی آمد فیسش ۵۰۰ است و حوصله درس را ندارم گفته اما آیفون ده دست داشت هر روز عکس می گرفت هر روز یک لباس میپوشید .
2026-05-20 16:53:50
2
To see more videos from user @jm.acadmy, please go to the Tikwm
homepage.