بالنسبه ل انتنات الشبكه إلي انتي حطيتي عليها سيلكون😳
2026-05-17 22:35:43
4
Abdo Mohamed :
كل دي غلطت يبنتي مكانكو ف المطبخ 😁
لازق بطارية غلط لازق ظهر غلط 😳
وبرهان الفون اتفتح تاني ورجع نفس العطل لا مفيش علاقه بين مساحه التخزين والبطاريه القصة ف الفولات الي وصل للبطاريه في مشكله ف ديراه الشاحن
2026-05-18 02:13:32
2
Michael Saed :
حضرتك مترديش علي كومنتات السلبية
كملي ربنا معاكي
2026-06-17 01:17:56
1
youssef gaber :
ماشاء الله والله بفرح كدا لما الاقي بنت بتشتغل في مجالنا دا تحياتي
2026-06-08 18:30:50
1
يسؤوري :
لماذا كل التعليقات سلبية حسد لو حقد ع البشر 😏
2026-05-19 05:37:41
1
عبدالرحمن_1417هـ✨ :
لا المشكلة ان البطاريه ضعيفه وكانت محتاجه تقوم ع البور المسحه تاثر علي نظام التشغيل والفون يهنج لاكن يقطع ويفصل ده مشكله عضويه مش برمجيه وربنا يوفقك ❤
2026-05-23 00:06:13
1
ahmed yasser :
ياستاذة الانتات في زمة الله 😳😳😳😳😳😳😳
2026-05-21 08:55:38
1
Elkomanda=35 :
اولا ممكن تلزقي البطارية بديل فيس وساريت تحافظي علي الانتنات وتبعدي عنها المادة لان في الرفع ممكن تتقطع
بالتوفيق ي بشمهندسة
2026-05-21 01:58:53
1
يوُسفُ ❤️🩹 :
معايا تلفوني فصل باور زي كده وبحطو علي الشاحن مش بيستجيب
2026-05-18 09:10:57
0
_Gorg_Magdy_ :
معلش ممكن تقولي لي نتا لزقت البطاريه
2026-05-17 19:48:15
1
💥ميدو البشبيشي💥 :
عاش
2026-05-18 00:56:32
1
رحومه مدير المنفي :
المساحه ملهاش علاقه !؟
2026-05-18 22:06:26
1
مٖـحّـمٰـدْ :
اتشخص غلط اى ده عاوز سوكت شحن يانسه 😂
البطاريه مكنش وصلها كهربه كفايه عشان تشتغل الجهاز او الجهاز اتركن فتره
اولا البطاريه مش بتتلزق بمادة سودا ثانيا المساحة مالهاش علاقه ممكن ضعف في كونفرت الشاشه الي ع البوردة دا ممكن يأثر في الشحن
ثالثا مينفعش تحطي مادة ع انتينات الشبكة
رابعا تقفيل الظهر بيتقفل بمادة شفافه مش سودا
2026-05-18 02:33:15
0
SAMEH M ELZAYAT :
حاولي تجيب لزق دبل فيس بطاريات افضل من المادة بكتير
2026-05-20 03:04:24
0
dyn6hgjz1g5n :
بالنسبة للعطل ده ملوش علاقة بمساحة التخزين وهوبس معدل الفولت منخفض في البطارية.. بالتوفيق
2026-05-18 07:15:44
0
💥ميدو البشبيشي💥 :
مشاء الله عليكي 💪
2026-05-18 00:56:27
1
moustafa :
ما فيش حد بيثبت البطاريه بالسيليكون عشان لما تيجي تشيليها ثاني ممكن تتقطع منك تحت غلط هي بتثبت ب دبل فيس
2026-05-18 08:39:21
1
Youssef Omar :
اصلح الله ما بين يديك يا هندسة 🤍
2026-05-18 00:07:53
1
♠️ 1995 🐺 :
ربنا يحسن مبين ايديكي
2026-05-18 00:51:18
1
ابرام نادر سعد :
ايه علاقه المساحه بأن البطاريه فضت شحن
2026-05-17 22:19:53
2
sayed atya :
ليه لزقتى البطارية بمادة ممكن تلزقيها ب دبل فيس عادى جدا