انا عندي دهون كبد يعني محتاج قهوة وبنفس الوقت عندي ارتجاع المريء وممنوع القهوة اعمل اي
2026-05-18 02:57:06
4
ahmed mayoo :
فكرة جميلة بس لازم كلنا نعرف أن مينفعش نركز علي اكله واحده من كل اللي حضرتك ذكرتي . كله لازم يكون داخل في الروتين اليومي أو الاسبوعي المهم يكون في استمراريه
2026-05-18 19:39:16
3
𝑮𝒐𝒈𝒐🍁 :
مش كل الناس عندها الحب الحاجات دي كلنا مختلفين افهمو بقي يارب نفهم
2026-05-18 20:14:22
1
hilo49 :
معلش معناش فلوس لده كله
2026-05-18 19:38:39
1
Ziad Frumosu :
وجيبتي بتحب الفلوس 😂
حكيتي كلشي الا اهم شي
2026-05-18 16:09:00
2
Sama Yousef :
لا بقي مش هيمشوني ع مزاجهم اعضائي انا اكل اللي انا عوزاه🙂