@littl3illy: dulu i salah prep makeup, patutlah base selalu nampak cakey 😭 sekarang baru tahu prep yang betul memang penting. since pakai elformula serum spray, makeup jadi lebih smooth & flawless, siap nampak macam ada filter even without filter ! #makeup
hi hijabi girlyy I really need help, my face is always breaking out can you recommend a skincare routine hehe😅
2026-05-20 09:50:10
677
𝓜𝓪𝓻𝓼𝓲𝓽𝓪𝓧𝓶𝓪𝓻𝓽𝓲𝓷 ✨ :
lowkey memang kena pakai elformula serum spray la kan 😍
2026-05-20 09:30:06
768
Kasumiii :
Ada yang smaa tak beribu kali tgk tutorial makeup still tak pandai , beli makeup pn tak pakai sbb tak reti 😭
2026-05-20 10:37:41
240
n4d1r4._ :
girl same elf serum spray is my lifesaverrr
2026-05-19 04:26:26
75
disillusionedwoman🕷️ :
SPILL LASHES PLS PRETTYY
2026-05-24 12:34:23
0
miaa87 :
ehh samala serum spray kitaa , sejak pakai serum spray elf makeup dh tak capuk! korg kene try
2026-05-31 02:56:59
7
nrizzahmn :
sis maaf sy nk tnya, kenapa makeup saya oxidise kuat sngt ya walaupun dh ambil code cerah 🥲🥲🥲 byk kali dh tukar fd still mcmtu. sy dhla nk makeup convo nanti 😭 plsss help
2026-05-23 22:23:49
9
Azurii🦢 :
U pkai contact lense brand ap
2026-05-28 10:33:19
0
أيريس :
amalkan pakai handsock💕
2026-05-25 03:55:55
8
Otomen lari :
i pakai spray elformula, tp makeup akn jd mcm 1st vedio u. xtahu lah silap di prep mana 😩😩
2026-05-30 08:19:15
0
strawberry latte✨ :
my skin jenis berlekuk sbb acne. makeup pun nmpk obvious sgt lekuknya and jadi mudah crack. ada tips tak nak bagi makeup nmpk elok?
2026-05-29 15:24:01
0
Abby . :
guysss sorryy tanyaa , setting spray lameilaa okyy ke ?
2026-06-06 09:01:39
0
⋆. :
bagi tutorial yang first tu
2026-05-24 05:04:25
2
Shopwither :
I pakai mmg makeup dah tak crack weh
2026-06-25 08:25:45
1
lily❀ :
nak tuto makeup smooth macam tu
2026-06-06 08:35:06
0
qys. :
please tolong saya, spray serum mane yg best, skintific ke g2g ke elformula 😭🙏🏻
2026-05-28 10:07:28
0
อลินาตัดชา ซูเบ :
oily skin sesuai ka hm dlu i pkai skintific serum spray tu fd xlekt dkt muka😭
2026-06-04 08:48:55
0
𝔖 𝔞 𝔩 𝔩 🪽 :
hihi akk nk tutor pwiss 🫶🏻
2026-05-20 05:51:40
5
zaa♡ :
muka akk sma mcm sofea shraa
2026-05-27 08:46:11
1
amani :
sis bagi tips pls hm penat da asyik cakey😔
2026-05-27 08:27:35
0
unknown. :
texture skin could never🥲💔
2026-05-27 12:27:05
1
Luvvee💗 :
girl- you kinda look like chaewon from le sserafim
2026-05-24 12:43:06
0
amani :
boleh tau sis prep mcm mn sampai dpt result mcm ni
2026-05-23 11:48:47
0
★⋆.𐙚 𝐡𝐞𝐲𝐲𝐚𝐚 ⋆.🎀• :
pakai skincare apa
2026-05-24 02:03:15
0
𝒊𝒔𝒚𝒂𝒂𝒂ꨄ︎ :
serum spray tu kne pkai dlu ehh
2026-05-24 00:59:17
0
To see more videos from user @littl3illy, please go to the Tikwm
homepage.