@eliasmashal:

داکتر الیاس مشعل یورولوژست
داکتر الیاس مشعل یورولوژست
Open In TikTok:
Region: NL
Monday 18 May 2026 19:50:41 GMT
119856
2739
75
304

Music

Download

Comments

rashid.danishyar
Rashid :
تشکر از معلومات مفید تان در مورد خایه
2026-05-20 11:32:36
16
majidsediqi3
Sediqi :
داکتر صاحب نیکر ۷ خوب است یا نیکر دراز الحمد الله جور تیار هستم کدامش مفید است
2026-05-20 13:01:24
2
atash3095
Mohammad Fardin Noori :
سلام علیکم داکتر صاحب من عملیات واریکوسل شدم اما داکتر صاحب که عملیات کرد توصیه نمود که نیکر نپوشم که ضرر دارد نمیدانم که چرا نظریات داکترصاحبان متفاوت است
2026-05-23 09:29:29
2
shoaib.afghan74
Shoaib Afghan :
خدا خیر نصیب تات نماید جناب داکتر صاحب محترم 🥰
2026-06-15 16:49:27
1
rahimizada1
Rahimi zada :
سلام داکتر صاحب من با شماه تماس میگیرم چند سوال دارم اگر شماری واتساپ داری تشکر❤️
2026-05-22 21:44:44
0
khatezvus16
khatezvus16داکتر خاطره جان :
Mashallah Mashallah, the doctor gave a very good talk.
2026-06-18 18:00:53
0
yousaf.afg14
yousaf Afg :
داکتر صاحب بریت در واتسپ میسیج ماندیم کمی جواب بیته رفیق صدیق استم
2026-05-18 20:59:53
0
drmohammad.essa.habibi
Mohammad Essa Habibi :
همیشه موفق و سربلند باشی متخصص صاحب مستعد و عزیز دوست خوبم
2026-05-21 19:33:22
0
mwkarima.saeed.ah
MWKarima “Saeed ahmad” saeedi :
سلام داکتر صاحب میشه مسج مره جواب بتین
2026-05-22 17:31:53
0
silab.hhyyyhf
Silab :
ممنونم استاد محترم دمت گرم موفق کامیاب باشین
2026-06-02 11:04:57
1
raminbayat21
RAMiN BAYAT🤍 :
داکتر صاحب شخصی مسج کردم جواب بتین
2026-06-17 17:20:05
0
saeedi308
Dr🫀𝐒𝐀𝐄𝐄𝐃𝐈𓍼 :
موفق باشین جناب استاد ❤️🫀
2026-05-18 20:38:29
1
ahmadjawednadim
Nadim :
سلام داکتر صاحب
2026-06-06 00:53:31
0
nasirahmadehsan4
Mozamel :
داکتر صاحب میشه جوابم بدی
2026-06-17 14:00:43
0
jafar.nezami2026
Jafar Nezami :
تشکر داکتر صاحب
2026-05-20 15:15:56
0
mohammad.roman.sh2
Mohammad Roman Shirzad :
جانم هستی، داکتر صاحب موفق باشی
2026-06-01 06:56:32
0
user8616070011661
قدرت الله عطایی :
سلام داکتر صاحب یک سوال داشتم
2026-05-21 16:56:43
0
manzullahqurbani4
Manzullah Qurbani :
؟ 😴🤔
2026-06-03 15:37:20
0
hexatrol
¥𝑝𝑎𝑠ℎ𝑡𝑜𝑜𝑛¥👑 :
موفق باشین داکتر صاحب
2026-06-21 00:34:52
0
user513311169
. :
داکتر صایب اگر جواب بتین خوش میشم مه وایریکوسل داشتم بسیار شدید درد داشتم داکتر صایب های ابن سینا فقد یک پاکت کولی برایم داد تقریباً ۹۹٪ درد هایم گوم شد امکان دوباره آمدن درد های شدید میایه؟
2026-05-20 15:55:24
0
sarferaz352
Sarferaz :
داکتر صاحب مه دو بار عملیات وریکوسل شدیم اولش بی نتیجه بود دومش نتیجه مضبت داشت تقریبن ۱۳ سال قبل عملیات کرده بودم چند وقت پیش اسپرم خوده چک کردم بسیار کم مشکل داشت و داکتر گفت که با دوا و ویتامیین ها قابل ترمیم است
2026-05-20 02:46:58
1
fardin.fardinnnnnn
Fardin kabul Kudamen 🐆🐅 :
سلام داکتر جان مه خودم عملیات کردم ممتا واریکوسل نگفتند درد میکرد کوچک شده بود یک طرف باز مجبور عملیات کردم ممتا جواب نداد متاسفانه عملیات حالا چند سال درد شدید انگار زخم است هر دقیقه درد می کند زندگیم تلخ کرده حیرانم چی کنم نیکر یا چیز تنگ هم پوشیده نمیتوانم چه مشهوره دارین داکتر جان
2026-05-19 11:57:29
2
aryankamal74
ArYaN KaMaL :
بعد عملیات واریکوسل تا چقدر وقت نیکر را استفاده کنیم؟
2026-05-20 06:56:50
3
wnw200
Hamta :
Ma ech mafamedam ke che gofte
2026-05-19 16:06:13
1
mobasherrokha
Afg :
در مورد پورنسدیزس معلومات بتی
2026-05-20 11:48:24
0
To see more videos from user @eliasmashal, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About