داکتر صاحب
نیکر ۷ خوب است یا نیکر دراز
الحمد الله جور تیار هستم
کدامش مفید است
2026-05-20 13:01:24
2
Mohammad Fardin Noori :
سلام علیکم
داکتر صاحب من عملیات واریکوسل شدم
اما داکتر صاحب که عملیات کرد توصیه نمود که نیکر نپوشم که ضرر دارد نمیدانم که چرا نظریات داکترصاحبان متفاوت است
2026-05-23 09:29:29
2
Shoaib Afghan :
خدا خیر نصیب تات نماید جناب داکتر صاحب محترم 🥰
2026-06-15 16:49:27
1
Rahimi zada :
سلام داکتر صاحب من با شماه تماس میگیرم چند سوال دارم اگر شماری واتساپ داری تشکر❤️
2026-05-22 21:44:44
0
khatezvus16داکتر خاطره جان :
Mashallah Mashallah, the doctor gave a very good talk.
2026-06-18 18:00:53
0
yousaf Afg :
داکتر صاحب بریت در واتسپ میسیج ماندیم کمی جواب بیته رفیق صدیق استم
2026-05-18 20:59:53
0
Mohammad Essa Habibi :
همیشه موفق و سربلند باشی متخصص صاحب مستعد و عزیز دوست خوبم
2026-05-21 19:33:22
0
MWKarima “Saeed ahmad” saeedi :
سلام داکتر صاحب میشه مسج مره جواب بتین
2026-05-22 17:31:53
0
Silab :
ممنونم استاد محترم دمت گرم موفق کامیاب باشین
2026-06-02 11:04:57
1
RAMiN BAYAT🤍 :
داکتر صاحب شخصی مسج کردم جواب بتین
2026-06-17 17:20:05
0
Dr🫀𝐒𝐀𝐄𝐄𝐃𝐈𓍼 :
موفق باشین جناب استاد ❤️🫀
2026-05-18 20:38:29
1
Nadim :
سلام داکتر صاحب
2026-06-06 00:53:31
0
Mozamel :
داکتر صاحب میشه جوابم بدی
2026-06-17 14:00:43
0
Jafar Nezami :
تشکر داکتر صاحب
2026-05-20 15:15:56
0
Mohammad Roman Shirzad :
جانم هستی، داکتر صاحب موفق باشی
2026-06-01 06:56:32
0
قدرت الله عطایی :
سلام داکتر صاحب یک سوال داشتم
2026-05-21 16:56:43
0
Manzullah Qurbani :
؟ 😴🤔
2026-06-03 15:37:20
0
¥𝑝𝑎𝑠ℎ𝑡𝑜𝑜𝑛¥👑 :
موفق باشین داکتر صاحب
2026-06-21 00:34:52
0
. :
داکتر صایب اگر جواب بتین خوش میشم مه وایریکوسل داشتم بسیار شدید درد داشتم داکتر صایب های ابن سینا فقد یک پاکت کولی برایم داد تقریباً ۹۹٪ درد هایم گوم شد امکان دوباره آمدن درد های شدید میایه؟
2026-05-20 15:55:24
0
Sarferaz :
داکتر صاحب مه دو بار عملیات وریکوسل شدیم اولش بی نتیجه بود دومش نتیجه مضبت داشت تقریبن ۱۳ سال قبل عملیات کرده بودم چند وقت پیش اسپرم خوده چک کردم بسیار کم مشکل داشت و داکتر گفت که با دوا و ویتامیین ها قابل ترمیم است
2026-05-20 02:46:58
1
Fardin kabul Kudamen 🐆🐅 :
سلام داکتر جان مه خودم عملیات کردم ممتا واریکوسل نگفتند درد میکرد کوچک شده بود یک طرف باز مجبور عملیات کردم ممتا جواب نداد متاسفانه عملیات حالا چند سال درد شدید انگار زخم است هر دقیقه درد می کند زندگیم تلخ کرده حیرانم چی کنم نیکر یا چیز تنگ هم پوشیده نمیتوانم چه مشهوره دارین داکتر جان
2026-05-19 11:57:29
2
ArYaN KaMaL :
بعد عملیات واریکوسل تا چقدر وقت نیکر را استفاده کنیم؟
2026-05-20 06:56:50
3
Hamta :
Ma ech mafamedam ke che gofte
2026-05-19 16:06:13
1
Afg :
در مورد پورنسدیزس معلومات بتی
2026-05-20 11:48:24
0
To see more videos from user @eliasmashal, please go to the Tikwm
homepage.