@sharifahroses: A day in Jkt except you’re in your late 20s jalan sikit cepat penat 🤡🤟🏼

Sharifah Rose
Sharifah Rose
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 19 May 2026 11:41:10 GMT
535874
39569
417
4157

Music

Download

Comments

gedunggembira
Kus kus 🦥 :
Make upnya mantep bgt, paling cakep se blok m keknya
2026-05-19 22:22:39
2109
sfeashraa
Sofea Shra :
cantik la ngko ni
2026-05-19 12:18:36
1170
inyooooooowww
inyooooooowww :
Gini kek. Thamcit,pik, pagi sore. Bosen bgt
2026-05-20 07:05:59
699
rtrdedpenguin
Finn :
1.2k myr for that kebaya is sooo overpriced omg
2026-05-20 08:11:33
223
curatedz
dzα :
if you wanna try the artirasa cheesecake there’s another store in Grand Indonesia (both the place and taste it is much better)
2026-05-19 12:50:55
198
khaininakhalil
Khainina Khalil :
Ko sabajap aku try semua next week
2026-05-19 13:31:44
349
whatdywnt
kate 👑 :
you boleh try cheese cake viral ni dekat Grand Indonesia Mall. i pergi mall ni dalam pukul 10am tak ramai orang beratur boleh shopping rilek2 😂😂
2026-05-19 16:19:03
53
syal_in
Lucky’s Cottage :
2 juta is rm400 kan mygodd mahal jgk hahah
2026-05-21 04:50:10
22
zhafrw
zhafirah :
makeup ATEEEE even under jkt’s heat🤩🤩🤩 gurl i be sweating every 10 secs
2026-05-23 04:45:28
26
a.dyaaa4
Yas✿ :
blok M >> Thamrin city >> Lippo Mall is stroooonggg! me as a local could never😭
2026-05-21 00:03:38
42
vandieterwig
semur jengkol :
jadinya beli kebaya yg mana kak?
2026-05-19 12:47:20
35
ftnpah
فا :
more vloggg pls suka tengok orang cantik 🥹💗
2026-05-19 12:34:51
26
daqeel16
aqeel16_ :
vlogger rose is back!!!
2026-05-19 12:08:14
38
xxlumpa
ythdiki :
i love indonesia i from menteng dalam
2026-05-30 04:38:53
8
sweetmagnolias0
Siwaaa27 :
Blok m ni always ramai 😭
2026-05-19 13:04:35
17
mpuuut_0
Putriiiii✨ :
Nape u tak kabar i lah rose, kite dah teman lama pon🥹💞
2026-06-07 13:08:39
5
vsmivyz
ned :
jersey shawl je nyah nii tp still cantek
2026-05-19 12:30:45
9
hanahfath
Hanah Fath Galery :
Ya Allah my Anisaaah ada di Jakarta?? Huhuhu aku baru tau. Kantorku dulu sebelah Blok M
2026-05-25 12:09:50
5
xoxelizza
chikaelzz :
THE MAKEUPPPP OMG💗💗
2026-07-03 08:13:46
2
galleryshashi
Galleryshashi :
tutor make up sist
2026-06-06 07:46:09
2
banii_adam3
Gatot Kaca :
Make up nya berapa Cm tebalnya kak?
2026-06-08 23:56:52
3
esmwsmesm
esm :
this is in Braga Bandung right? not in Jakarta
2026-06-06 09:20:26
0
is.yauda
Isye :
Cakep bgt ya Allah takbir
2026-06-20 05:40:26
1
aptpcturshw
aptpcturshw :
Kena try area pg benhill lagi..byk spot makan best2..
2026-06-07 15:49:54
1
To see more videos from user @sharifahroses, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About