Apo naha, ida naha hira wela wage anika usa aya nam try karannawath epa mokada oluwa wadinawa C pillar eke...mara vibration ekak thiyenne compared to other 3 cylinder cars...machang mee wage car promote karanna epa ethokota minisunta channel ekata respect eka nathi wenawa...
2026-05-25 16:04:25
3
nastiy402 :
Nissan CVT #Run 🏃♂
2026-05-23 06:07:10
0
FILI :
five years very smooth after starting lagging CVT are not realible
2026-06-11 11:04:54
0
< 𝗦 𝗔 𝗖 𝗛 𝗜 𝗧 𝗛 🔥 :
What is CVT ?
2026-06-04 06:08:04
0
CrazyPotato369 :
Always 1000cc should be a hatchback
2026-05-21 09:33:05
2
KAVI PERERA :
Audi A3 2025 eka gana one ❤️
2026-05-20 15:30:31
1
Akila Rupasinghe :
totally worth the price ❤️
2026-05-21 02:25:43
2
Anaar sasa :
yes
2026-05-22 08:11:28
0
YRM COOL PRO TECH :
Maxima nedda
2026-05-20 16:57:28
0
BhagYa.🀄️ :
Honda gp5 s grade ek one
2026-05-20 18:40:43
1
Kal El :
100hp 😂
2026-05-23 17:02:19
2
MaduShan :
Engine case
2026-05-21 14:58:09
0
HASHRU 🦍 :
Look my acc
2026-05-21 14:40:05
0
sanka :
nisan cvt 😂😂
2026-07-14 15:25:17
0
Dinesh Godage :
UAE nissan Ultima 2.5
2026-08-06 09:42:55
0
𝗡𝗔𝗗𝗘𝗘𝗦𝗛𝗔👽🇱🇰 :
ko Mg zs
2026-05-21 13:17:22
0
日本語 ⛩️🎌🇯🇵 :
ok😇👍
2026-05-23 18:42:12
0
Sudath :
yes
2026-05-21 07:53:29
0
To see more videos from user @katha_cast, please go to the Tikwm
homepage.