@ezati.nur: yang ni size 15.6 inch tau! ✋🏼 #portablemonitor #monitor #minimonitor #monitorgaming #exposemonitor

✩°。⋆ your thingyyy ⋆。°✩
✩°。⋆ your thingyyy ⋆。°✩
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 21 May 2026 07:58:16 GMT
65372
651
21
88

Music

Download

Comments

racunshopmanisgula
AlyssaleenaShop .”Ɛ՞ਊ :
😍😍 Kne beli nii.. berebut tak agak agak😂
2026-05-21 08:47:52
0
nzanyakma
hereami :
terus rasa kena ada satu jugakkkkk! 😍
2026-05-21 08:12:08
0
syauqah.only
Luvly :
Seriusslaa hargaa diaaa 😍
2026-05-21 15:41:13
0
elhossna.shop
Elhossnaaa 🦭ིྀ :
Fuhhh mantop betul layan game 😍
2026-05-21 16:44:08
0
narysperfume
Narys perfume :
Best nya
2026-05-21 08:39:12
1
flower2yuu
ayu ⋆✿ :
bestnyaa 😍
2026-05-21 18:15:58
0
ismiteha
Ismiteharahman :
Bestlah besar screen dia puas hati😁
2026-05-22 04:35:28
0
hoodsbuxer
a.m :
Ps5 boleh guna?
2026-06-24 19:18:02
0
indghzl
υммα ɗαყყαɳ ୨ৎ :
Aaa syoknya tengok 😍
2026-05-21 14:28:11
0
hyebeyah
hyebeyah :
Wah best ni😍
2026-05-21 13:40:53
0
afrinahuda
ummuhaya 𐙚 :
clear betul skrin dia. harga pun srs affordable sangatt 😍
2026-05-21 11:00:36
0
nurafifahnordin
𝑁𝑢𝑟𝑎𝑓𝑖𝑓𝑎ℎ :
Bestnyaa 😍 siap boleh main game lagi
2026-05-28 00:39:37
0
sukakoko
🎐𓍼ֶָ֢suka koko⊹ ࣪ ˖ :
aaa bestnya resolution pun hd
2026-05-22 02:10:07
0
iamreen0402
𝒜𝓂𝓎𝑅𝒶𝒸𝓊𝓃𝒟𝒶𝒾𝓁𝓎 💐 :
Wah smooth ilerrr😍
2026-05-21 08:54:39
0
zeeraraz93
Zeera :
sama lah controller kita ??😂😂
2026-05-23 12:09:30
0
nana_syi
fallenangel ♡ :
Oh hint kene beli ke apa ni macam besttt je😂
2026-05-22 04:07:12
0
capikaah
˚ʚ capikaah ɞ˚ :
Wahh bestnyaa! Ni dpt kat husband habis laa 🤣🤣
2026-05-21 14:31:35
0
nrizynrhm
izynrhm :
waaa senang nak bawak kemana2 🤩
2026-05-29 16:00:40
0
aril_garcia
A N N :
controller ps4 tu beli mane.?
2026-08-08 03:15:11
0
n.insyiirah
insyirah :
geram tengok kena ada jugak nii
2026-05-21 08:27:17
0
murnieadira93
M.Adiraaa :
tak padan dg rege nii
2026-05-21 12:34:59
0
To see more videos from user @ezati.nur, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About