Yara değiliz ama iz bıraktık gece değiliz karanlıkta kaldık , kül değiliz yeniden doğduk taş değiliz yeniden yoğrulduk . Sesiz kaldık diye kaybolmadık . Düşmedik sandılar sustuk sadece biz en çok içimizde savaştık .🍂
2026-05-22 11:43:00
2
Derin Sessizlik :
Çok güzel sözlerin güzelliği ve şarkı harika bir paylaşım 💯💯🍂
2026-05-22 11:34:09
2
hassaskalp34 :
Bazı vedalar geç olur ama yerinde olur…
2026-05-22 11:43:11
2
fatmakorap :
🌹🌹🌹
2026-05-26 14:52:50
1
🕊️D🕊️ :
💯💯💯💯
2026-05-22 23:01:46
2
hatice :
❤️❤️❤️❤️♥️♥️
2026-05-25 20:46:43
1
Omarov.Ý :
👍🏻👍🏻👍🏻
2026-05-23 15:26:13
1
To see more videos from user @sevda_duragi, please go to the Tikwm
homepage.