@malangirestaurant: Recipe Series Ep 155: Shawarma Red Sauce DHA-II Branch (Rooftop) ☎️ 051-5147166 📍Malangi Restaurant, Rooftop Tiny Humans, Downtown Giga, DHA-2, Islamabad. Giga Mall Branch (Indoor) ☎️ 051-2725570 📍Malangi Restaurant, Food Court, Second Floor, Giga Mall, Islamabad. Bahria Phase 8 Branch (Rooftop) ☎️ 051-5919444 📍Malangi Restaurant, Rooftop Domus Heights, Umer Block, Bahria town Phase 8, Islamabad. ( shawarma sauce, red sauce, red shawarma sauce) #islamabad islamabadfood #islamabad #foodphotography #kfcsecretsauce islamabaddiaries foodie islamabadians islamabadfoodblog islamabadfoodbloggers islamabadgram food islamabadfooddiaries islamabadrestaurants islamabadblogger islamabadfoodgram pakistan foodblogger foodlover islamabadbloggers instafood hotpot instagood pakistanifood karachifood rawalpindi foodies lahorefood islamabadfashion photooftheday islamabadstreetstyle
Malangi Restaurant & Events
Region: PK
Friday 22 May 2026 13:43:02 GMT
Music
Download
Comments
KRAZY HOOKS :
Yeh bawasir saus bana di aap ne
2026-05-22 14:39:15
349
Mery 3ediots 😊 :
Pani dala hai ya sirkaaa
2026-06-17 03:08:17
7
sabazahid🇺🇲 :
Ya to ap na pani bana diya ha jis ko ya recipe chiya wo mera comment par la
Chilly flake lo apny hisab say
Us ko vinegar ma soak kar do itna karo ka flake phool bi jayan or us ko graind karny ka liya pani na dalna pary phr garlic or jo soak kiya howa material ha us ko graind kar layan salt ki zaroorat nai hoti bohat hi mazy dar banti ha or agar kisi ko white sauce ki chiya to wo bi puch la or agar koi muj say puchy ma kasy banti hon to puch lo
2026-06-28 22:43:51
1
MIRAL | HERE :
Cheezious ki white souce please 😁
2026-05-22 20:23:37
10
ع ا ش ی :
acha chillie flakes or darra mirch wala kya mzaq hy jb k dono same hen
2026-05-22 23:25:52
37
Moon mommy :
m to Thora s ketchup us m chili sauce soya sauce vinegar black pepper salt red chilli powder add krti hu or phr Thora s oil m garlic cloves or zeera dal k isi sauce m us k tarka lga k phr grind krti hu trust m best sauce bnti h try krna🥰pizza k liy b m same sauce use krti
2026-06-26 14:55:17
5
Hasan Farooqui :
Maggie masala please 😊
2026-06-25 15:27:37
0
گُمنام 🥀 :
ye kha k phr Kon se Dr pas jnA ye b bta do iny
2026-05-23 06:00:43
4
Jamshaid Hussain :
Ye boss boss kuch b mix k kuch b bna deta hy. Wesi sauce kbi nhi bni jesy actual hoti hy
2026-05-23 04:06:14
2
Sofia Husna :
shawarma white soas
2026-05-22 21:57:32
0
Tehman Ali :
dogar saji ki red sauce bht Achi Hoti ha us ki recepi bta dy
2026-07-14 16:19:40
2
₊˚ ✧ ⊱khadija⊰✧ ₊˚ :
چلی فلکس اور دڑلا مرچ الگ ہوتی ہے پلیز یہ بتا دیں میں نے چلی فلیکس منگوائے تھے دوکان والا یہ دیتا ہے اور بولتا بہن یہ ہی ہوتا
2026-05-28 11:31:17
2
epicqueen90 :
paprika lays masala plz
2026-05-22 19:28:39
1
snoopy_mehreen :
detail recipe
2026-05-22 14:10:16
0
Tancy.pk :
Recipe
2026-05-22 14:13:09
0
🥂 :
thank you
2026-05-22 18:35:07
0
طاری🍂 :
shawarma hi bana sikha do 🌸
2026-05-24 15:58:14
2
user142258 :
Jo ap kha rahay ho aur jo ap ne bnaye hai us mai zameen aur asman ka farq hai janab
2026-05-24 09:59:25
2
hareemali256 :
Achari macroni ki seasoning recipe plzzzz🙏
2026-05-22 18:53:01
1
WaDeRi😏BALoCh :
sirf red chili se sous bn gae😂
2026-05-23 12:41:00
2
waqaransari204 :
bhai pizza sauce ki bhi recipe bata den
2026-05-22 22:05:50
1
sheezaehsan1 :
chilli.sauce plz
2026-05-25 00:30:12
1
@strawrbey_ie :
restaurant style Sikh kabab masla recipe?
2026-05-22 19:29:38
0
Yaseen khan :
fries ka mussala please
2026-05-23 05:55:39
0
A.R Gold Sadiq :
al baik ki lahsan walli soas kesi banti hai
2026-05-22 13:58:23
0
To see more videos from user @malangirestaurant, please go to the Tikwm
homepage.