@malangirestaurant: Recipe Series Ep 155: Shawarma Red Sauce DHA-II Branch (Rooftop) ☎️ 051-5147166 📍Malangi Restaurant, Rooftop Tiny Humans, Downtown Giga, DHA-2, Islamabad. Giga Mall Branch (Indoor) ☎️ 051-2725570 📍Malangi Restaurant, Food Court, Second Floor, Giga Mall, Islamabad. Bahria Phase 8 Branch (Rooftop) ☎️ 051-5919444 📍Malangi Restaurant, Rooftop Domus Heights, Umer Block, Bahria town Phase 8, Islamabad. ( shawarma sauce, red sauce, red shawarma sauce) #islamabad islamabadfood #islamabad #foodphotography #kfcsecretsauce islamabaddiaries foodie islamabadians islamabadfoodblog islamabadfoodbloggers islamabadgram food islamabadfooddiaries islamabadrestaurants islamabadblogger islamabadfoodgram pakistan foodblogger foodlover islamabadbloggers instafood hotpot instagood pakistanifood karachifood rawalpindi foodies lahorefood islamabadfashion photooftheday islamabadstreetstyle

Malangi Restaurant & Events
Malangi Restaurant & Events
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 22 May 2026 13:43:02 GMT
1103576
26988
181
2458

Music

Download

Comments

krazy.hooks
KRAZY HOOKS :
Yeh bawasir saus bana di aap ne
2026-05-22 14:39:15
349
aashigurrya
Mery 3ediots 😊 :
Pani dala hai ya sirkaaa
2026-06-17 03:08:17
7
sabazahid585
sabazahid🇺🇲 :
Ya to ap na pani bana diya ha jis ko ya recipe chiya wo mera comment par la Chilly flake lo apny hisab say Us ko vinegar ma soak kar do itna karo ka flake phool bi jayan or us ko graind karny ka liya pani na dalna pary phr garlic or jo soak kiya howa material ha us ko graind kar layan salt ki zaroorat nai hoti bohat hi mazy dar banti ha or agar kisi ko white sauce ki chiya to wo bi puch la or agar koi muj say puchy ma kasy banti hon to puch lo
2026-06-28 22:43:51
1
miralhere234
MIRAL | HERE :
Cheezious ki white souce please 😁
2026-05-22 20:23:37
10
thetaurian
ع ا ش ی :
acha chillie flakes or darra mirch wala kya mzaq hy jb k dono same hen
2026-05-22 23:25:52
37
hina_rajpoot08
Moon mommy :
m to Thora s ketchup us m chili sauce soya sauce vinegar black pepper salt red chilli powder add krti hu or phr Thora s oil m garlic cloves or zeera dal k isi sauce m us k tarka lga k phr grind krti hu trust m best sauce bnti h try krna🥰pizza k liy b m same sauce use krti
2026-06-26 14:55:17
5
stylish__bacha5
Hasan Farooqui :
Maggie masala please 😊
2026-06-25 15:27:37
0
dimmple_777
گُمنام 🥀 :
ye kha k phr Kon se Dr pas jnA ye b bta do iny
2026-05-23 06:00:43
4
jamshaid.hussain665
Jamshaid Hussain :
Ye boss boss kuch b mix k kuch b bna deta hy. Wesi sauce kbi nhi bni jesy actual hoti hy
2026-05-23 04:06:14
2
sofiahusna1
Sofia Husna :
shawarma white soas
2026-05-22 21:57:32
0
muhammadumairbsmf
Tehman Ali :
dogar saji ki red sauce bht Achi Hoti ha us ki recepi bta dy
2026-07-14 16:19:40
2
khadija90872
₊˚ ✧ ⊱khadija⊰✧ ₊˚ :
چلی فلکس اور دڑلا مرچ الگ ہوتی ہے پلیز یہ بتا دیں میں نے چلی فلیکس منگوائے تھے دوکان والا یہ دیتا ہے اور بولتا بہن یہ ہی ہوتا
2026-05-28 11:31:17
2
epicqueen90
epicqueen90 :
paprika lays masala plz
2026-05-22 19:28:39
1
_mehreen_f
snoopy_mehreen :
detail recipe
2026-05-22 14:10:16
0
tancy.pk_
Tancy.pk :
Recipe
2026-05-22 14:13:09
0
dusk_.till_dawn
🥂 :
thank you
2026-05-22 18:35:07
0
juttbadsha9971
طاری🍂 :
shawarma hi bana sikha do 🌸
2026-05-24 15:58:14
2
user142258261
user142258 :
Jo ap kha rahay ho aur jo ap ne bnaye hai us mai zameen aur asman ka farq hai janab
2026-05-24 09:59:25
2
hareemali256
hareemali256 :
Achari macroni ki seasoning recipe plzzzz🙏
2026-05-22 18:53:01
1
waderibaloch20
WaDeRi😏BALoCh :
sirf red chili se sous bn gae😂
2026-05-23 12:41:00
2
waqaransari204
waqaransari204 :
bhai pizza sauce ki bhi recipe bata den
2026-05-22 22:05:50
1
sheezaehsan1
sheezaehsan1 :
chilli.sauce plz
2026-05-25 00:30:12
1
strawrbey_ie512
@strawrbey_ie :
restaurant style Sikh kabab masla recipe?
2026-05-22 19:29:38
0
yaseenkhan11.3
Yaseen khan :
fries ka mussala please
2026-05-23 05:55:39
0
user350963638
A.R Gold Sadiq :
al baik ki lahsan walli soas kesi banti hai
2026-05-22 13:58:23
0
To see more videos from user @malangirestaurant, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About