اول حاجه صلى على النبي تاني حاجه يا عم اشرف و نبي انا نفسي في ايفون 13 و انا متابعك من زمان♥️♥️♥️
2026-05-22 14:47:39
11
عمر شحات أمين :
صلوا على النبي بعد اذن حضرتك يا استاذ اشرف انا كنت متابعه في 2021 وبعت التليفون وبعت التليفون وجبت واحد سنة 2024 انفنكس اسمارت 8 وبحب ببجي بس مش عارف العب عليه علشان بيشغل ببجي على 30 فريم وانا مكسور وقاعد والله لو مكنتش قاعد كنت اشتغلت وجبت عايز من حضرتك تليفون يلعب ببجي 60 فريم + بحبك جدا والله ولو مش في مقدرة حضرتك انا مقدر ده جدا بس لو سمحت رد عليا حتى لو مش هتعطيني حاجه 🥰 وصلي على النبي