@drumair70: #creatorsearchinsights What Is the Best Time to Take Multivitamins? multivitamin timing, best time to take multivitamins, morning vs night vitamins, vitamin absorption, iron supplements, magnesium timing, vitamin D, B complex vitamins, nutrition tips, supplements guide, healthy lifestyle, doctor advice, daily vitamins, wellness tips, multivitamin benefits, when to take vitamins #Multivitamin #Vitamins #HealthTips #DoctorAdvice

Dr-Umair-Gul
Dr-Umair-Gul
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 22 May 2026 15:12:06 GMT
96288
2242
65
226

Music

Download

Comments

imanali_1230
imanali_1230 :
sir sugar walo k liye bhi koi achi multi vitamin bata dyin taky kamzori feel na ho
2026-05-22 16:10:41
4
tatatahirata
Tahira Shafqat :
eder ju be physical hotta sub kuch dr pochata haa
2026-05-22 15:29:50
1
jan..e..habi
♥pari habat🥰 :
Main omga3 fishoil sbo nsty ma vitma c duphr khny k bad or magnesium rat sone se phly
2026-06-25 15:12:46
0
haalim0000
حالم 85 :
b 12 ki kmi k liy kuch suggest kr dein,ziada grmi hai to boooht grm v na ho...
2026-05-22 15:41:24
1
.sweety132
💞Hania💞 :
sir koi achi si multivitamin tables bta dy
2026-05-24 17:21:42
3
irfan.ul.haq76
Irfan ul haq kakrali :
ڈاکٹر صاحب میرا جسم ہر وقت تھکا تھکا سا رہتا ہے کیا میں ملٹی وٹامنز لے سکتا ہوں میری عمر 55 سال ہے
2026-05-24 12:33:48
1
khandani_lofer69
khandani_lofer69 :
Which company's multivitamins should be used?"?
2026-05-23 16:29:42
0
mriaz1250
mriaz :
After lunch
2026-05-23 04:38:33
1
alizaycollection2
Muskan KHaNI💞 :
vitamin D kis time Lena chaye
2026-06-22 20:58:49
0
sheen0701
Sheen :
Yes Doctor many of us are confused about the right time and way to take vitamins.Thank you for explaining everything so clearly and for guiding us about the proper use of vitamins..Your advice is truly helpful and valuable.. Really appreciate your useful guidance 👍👍👍
2026-05-22 18:44:38
1
user9101673475403
nazia arham :
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
2026-05-22 15:50:19
1
riffat.ch326
Riffat Ch :
ڈاکڑ اپ بڑے خوبصورت نظر ارے ہیں کونسا نسخہ کیما استعمال کیا🥰🌷 مجھے بھی بتاہیں تاکہ ہم بھی خوبصورت نظر اہی
2026-05-22 17:30:58
1
mahi6977726525
Mahi💕🌸 :
Alhamdulillah Doctor ji Ham bilkul theek hain bahut bahut Shukriya Thanks
2026-05-23 03:09:32
3
zurnish.rani
Zurnish Rani :
magnesium tbl rat m ly ya sin m
2026-05-23 17:18:45
2
rashid.gatta
Rashid Gatta :
میں ملٹی وٹامن ناشتہ کے دوران لیتا ہوں
2026-06-12 10:07:58
1
twilight5350
🍒 :
bacho ko iron syrups kb dy
2026-05-22 15:34:22
1
tatatahirata
Tahira Shafqat :
please let me know i did rong ur its ok
2026-05-22 15:30:16
1
tatatahirata
Tahira Shafqat :
maan usa maan rahti hoon maan naa dr koo batyia k maan aisaa kahti he said no problem
2026-05-22 15:29:00
1
mibrahim9043
M Ibrahim :
evoin ko kis time Khana chahye
2026-06-25 05:07:36
0
hala06365
Hala :
Me khana bhul jati hun jb yad ati hai medicen to kha leti hun😁
2026-07-10 16:51:33
0
jarry_g5
🅲🅷🅾🆄🅳🅷🆄🆁🆈 🦁🐯 :
age 22
2026-07-19 07:54:53
0
bd.iqbal.bd
yes this is me :
thanks
2026-07-21 08:16:44
0
s.mbukhari
S.M-Bukhari :
magnesia ko din me ley sakte h kyun k mne rat m leya to Meri nend kharab hue or sote mujhe body me jese jhatka aae bar bar
2026-06-28 17:01:51
0
ziddibeli5
|!V£.@rt :
iroza kb ly
2026-06-25 17:26:15
0
kk.299
K.K 🌹 :
mujhe tü doctor ne magnesium subha Lene ko kaha hai????
2026-05-23 20:12:45
0
To see more videos from user @drumair70, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About