مصنعية الربع جرام كام لو سمحتي بتاع الدهب الي عندنا بيقولي200
2026-05-23 05:03:34
4
تذكرة :
هل سبائك mb كويسه ولا btc افضل
2026-05-24 17:56:37
2
mahmoudsafwat8048 :
لو معيا مبلغ يشتري نصف كيلو اشتري بيه جينهات ولا اشتري بيه سبيكه نصف كيلو وايه الاسرع في التسييل
2026-05-23 15:29:19
1
هوالعليم الحكيم :
المصنعيه بتبقى ع الجرام الواحد ولا عوالقطعه
2026-06-11 14:01:07
2
اجور :
تبقى انا معايا حدود 15000 جنيه اشتري بيهم ذهب ولا اشتري
2026-06-26 11:43:11
0
احمد حنفى :
بالله إمتى نبيع
2026-06-21 07:56:16
0
Ashraf Nabel :
ايوة مين افضل؟
2026-06-24 07:39:43
0
shosho :
طيب لو عاوزه اجمد فلوس اجمدها في سبايك ولا اجيب دهب عوايش واطقم وكده
2026-06-05 13:27:08
0
👉 ツبحريـہ 👈 :
الكاش باك دا عند أي حد ولا إللي اشتريت منه بس
2026-06-16 21:15:38
1
HADI✔️ :
نشترى حالا ولا استني شوية
2026-06-22 00:12:26
0
Aya Ashour :
لو السبيكة قلب ده بيقل من قيمتها؟؟ عشان في محل قالي كده قالي خليكي فال مستطيل معرفش عشان يقنعني ولا عشان مش عنده ممكن تفديني
2026-06-03 01:38:27
0
ورده 🌸 :
انتي شبه اميرتي الدهب كدا ليه
2026-06-11 07:55:39
1
BASSEM KAMHAWY :
طيب السبيكه الجرام بكام وليكم مكان ف اسكندريه ولا لا
2026-05-29 14:37:19
1
Mohamed Hanafy :
العلب الي زي مع حضرتك دي بتتجاب منين
2026-06-13 16:44:55
0
Mahamoud Said :
لو سمحت ازاي اعرف أسعار مصنعيه السبيكه شتريت اقنصه و سبيكه 10 جرام عطاني بنفس سعر المصنعيه
2026-05-22 23:05:16
0
@reading112 :
ايه التمن جنيه ده كام جرام
2026-05-23 21:30:19
1
salma :
انا اشتريت خاتم عيار 21 ووزنه 4.230 والجرام كان ب 6470 وسعره كلف 29200 وقلي المصنعيه 5٪ وضريبه 2 ٪ فانا حاسه ان كده كتير وعايزه افهم المصنعيه تتحسب ازاي عشان لما اشتري بعد كده
2026-06-15 10:26:54
0
مصنع GTF للملابس :
انا بفضل الجنيه لان مصنعيه الجرام اقل بحوالى ٣٠ او ٤٠ فى الجرام لاكن السبيكه اغلى فى المصنعيه مع ان المصنعيه مثلا بتاعت الجنيه ٧٠ جنيه لاكن السبيكه ال١٠ جرام ١٢٠ ولو هنقول ده عيار ٢٤ وده عيار ٢١ تمام بس الفرق فى الفلوس مش كبير لدرجه ٤٠ جنيه فا استثمار يعنى عملات شاركنى الراى
2026-06-12 22:25:47
0
marwamansi569 :
يعني ايه عليه كاش باك ٢٨ جنيه ؟
2026-06-13 02:02:13
0
دلال المطوع :
احنا الجنيهات عندنا عيار 22 مش 21
2026-06-19 07:05:25
0
ابو عبده الصيفي :
شراء الدهب المستعمل افضل بكتير لانه مفيش عليه مصنعيه
2026-06-13 09:36:52
0
Nour Elhayah :
الربع جرام فى السبيكه بكام
2026-06-25 23:23:00
0
Karmala 😉 :
بس أنا جبت جنية ٢٤ بتاع سام
2026-06-26 17:15:44
0
Asmaa Emad Elashry :
وازاى بتتحسب الكاش باك للجنيه المغلف
2026-05-23 01:21:08
0
To see more videos from user @sayedataldaheb, please go to the Tikwm
homepage.