@sayedataldaheb: الرد على @منال الفرق ما بين السبيكة والجنية ونشتري اية ؟؟؟ #سيدة_الدهب #gold #الشعب_السعودي_ماله_حل

سيدة الدهب👸
سيدة الدهب👸
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 22 May 2026 22:53:07 GMT
616500
6476
131
1262

Music

Download

Comments

nonema159
No Name :
هو انتي اخت اميره الدهب
2026-06-11 17:17:20
1
user10093462
ⓩⓞⓩⓐ :
مصنعية الربع جرام كام لو سمحتي بتاع الدهب الي عندنا بيقولي200
2026-05-23 05:03:34
4
tazkraa
تذكرة :
هل سبائك mb كويسه ولا btc افضل
2026-05-24 17:56:37
2
mahmoudsafwat8048
mahmoudsafwat8048 :
لو معيا مبلغ يشتري نصف كيلو اشتري بيه جينهات ولا اشتري بيه سبيكه نصف كيلو وايه الاسرع في التسييل
2026-05-23 15:29:19
1
princeoffawal
هوالعليم الحكيم :
المصنعيه بتبقى ع الجرام الواحد ولا عوالقطعه
2026-06-11 14:01:07
2
user4249949142130
اجور :
تبقى انا معايا حدود 15000 جنيه اشتري بيهم ذهب ولا اشتري
2026-06-26 11:43:11
0
user7225345261616
احمد حنفى :
بالله إمتى نبيع
2026-06-21 07:56:16
0
betgeky
Ashraf Nabel :
ايوة مين افضل؟
2026-06-24 07:39:43
0
shsho942
shosho :
طيب لو عاوزه اجمد فلوس اجمدها في سبايك ولا اجيب دهب عوايش واطقم وكده
2026-06-05 13:27:08
0
ba7ryaa9
👉 ツبحريـہ 👈 :
الكاش باك دا عند أي حد ولا إللي اشتريت منه بس
2026-06-16 21:15:38
1
zozam10
HADI✔️ :
نشترى حالا ولا استني شوية
2026-06-22 00:12:26
0
aya_ashor
Aya Ashour :
لو السبيكة قلب ده بيقل من قيمتها؟؟ عشان في محل قالي كده قالي خليكي فال مستطيل معرفش عشان يقنعني ولا عشان مش عنده ممكن تفديني
2026-06-03 01:38:27
0
ward.me82
ورده 🌸 :
انتي شبه اميرتي الدهب كدا ليه
2026-06-11 07:55:39
1
bassem_kamhawy
BASSEM KAMHAWY :
طيب السبيكه الجرام بكام وليكم مكان ف اسكندريه ولا لا
2026-05-29 14:37:19
1
mohamedhanafy309
Mohamed Hanafy :
العلب الي زي مع حضرتك دي بتتجاب منين
2026-06-13 16:44:55
0
mahamoudsaid
Mahamoud Said :
لو سمحت ازاي اعرف أسعار مصنعيه السبيكه شتريت اقنصه و سبيكه 10 جرام عطاني بنفس سعر المصنعيه
2026-05-22 23:05:16
0
reading11260
@reading112 :
ايه التمن جنيه ده كام جرام
2026-05-23 21:30:19
1
user8638145378727
salma :
انا اشتريت خاتم عيار 21 ووزنه 4.230 والجرام كان ب 6470 وسعره كلف 29200 وقلي المصنعيه 5٪ وضريبه 2 ٪ فانا حاسه ان كده كتير وعايزه افهم المصنعيه تتحسب ازاي عشان لما اشتري بعد كده
2026-06-15 10:26:54
0
boncher65
مصنع GTF للملابس :
انا بفضل الجنيه لان مصنعيه الجرام اقل بحوالى ٣٠ او ٤٠ فى الجرام لاكن السبيكه اغلى فى المصنعيه مع ان المصنعيه مثلا بتاعت الجنيه ٧٠ جنيه لاكن السبيكه ال١٠ جرام ١٢٠ ولو هنقول ده عيار ٢٤ وده عيار ٢١ تمام بس الفرق فى الفلوس مش كبير لدرجه ٤٠ جنيه فا استثمار يعنى عملات شاركنى الراى
2026-06-12 22:25:47
0
marwamansi569
marwamansi569 :
يعني ايه عليه كاش باك ٢٨ جنيه ؟
2026-06-13 02:02:13
0
dalal_almutawa
دلال المطوع :
احنا الجنيهات عندنا عيار 22 مش 21
2026-06-19 07:05:25
0
user6727155973784
ابو عبده الصيفي :
شراء الدهب المستعمل افضل بكتير لانه مفيش عليه مصنعيه
2026-06-13 09:36:52
0
nourelhayah49
Nour Elhayah :
الربع جرام فى السبيكه بكام
2026-06-25 23:23:00
0
akramzvictor
Karmala 😉 :
بس أنا جبت جنية ٢٤ بتاع سام
2026-06-26 17:15:44
0
asmaaemadelashry
Asmaa Emad Elashry :
وازاى بتتحسب الكاش باك للجنيه المغلف
2026-05-23 01:21:08
0
To see more videos from user @sayedataldaheb, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About