"آخر أيام ثانوية عامة ومفيش حاجة واحدة بتصبرني.. لا صحاب، ولا قرب من أهل، ولا نجاح في شغل أو تعليم. من يومي شيء إضافي ومصدر مشاكل، وهفضل طول عمري لوحدي ومحدش هيحبني.. عشان أنا ببساطة مستهلش حد يكون جنبي. أنا مش لاقية حاجة تخليني أكمل.
2026-06-09 22:32:27
16
...؟! :
ليه يمكن حتا لما اهل اذوني وغريب لي حسيت خلاص لاقيت خلاص العوض كسرني برضو يبقا اثق في مين ليه مش بتتحب مش فاهمه ليه مفيش حد بفضل نحبه