يعني كده
اللبن ( المص👈 نوع )
او اللبن ( المغ👈شوش )
مش هو اللبن المذكور بالقرأن
2026-05-23 22:34:39
62
Hadeer Hamdy :
ما تكملوا فيديو دكتور مصطفى محمود ولا خايفين
قال المشكلة في تعبه من اللبن ان عنده خميرة اللي بتهضم اللاكتوز عنده مش موجودة وبتتكسر وبتبقى موجودة فترة الصباح فقط علشان كدا ممكن يشرب كوباية لبن الصبح عادي وميحصلش حاجة وده طبعا مش كل الناس ناس معينة
والمشكلة مش في بروتين الكازين خالص زي ما ضياء العوضي بيقول
2026-05-25 09:22:14
2
🖤المُهرة✨ :
يعني اذا جبنا حليب من عند شخص يربي بقرة في بيته نشربه عادي،،
2026-05-24 06:57:03
10
XXX :
هو قصده عن لبن البقر فقط صح انا الماعز و الجمال عادي صح؟؟؟
2026-05-24 09:29:00
2
احمد ابوذيد :
اعتقد لبن الجمال والماعز اللى متربية فى البر وبتاكل عشب طبيعي يكون جيد وغير مؤذى والله اعلم
2026-05-25 14:49:07
6
الحمدلله :
الخلاصة ان أكلنا مغشوش ولبسنا مغشوش أيضا فما العمل؟
2026-05-24 21:16:01
5
رزان🇮🇶🇮🇶🇮🇶🇮🇶🌼❤ :
يعني احنا بلعراق عدنا حليب الجاموس مو معلب يعني هم مو مسموح
2026-06-09 16:07:31
1
Wa~Al_abdaly :
فعلا والله أنا لما نشرب الحليب نتعب
2026-05-24 06:27:04
6
Hmood Samar :
طيب اين نحصل اللبن الخالص
2026-05-24 01:58:33
1
SAJAD_ HAIDER :
يعني قصده الحليب مو قصده لبن بالعراقي
2026-05-27 08:35:30
3
Zakaria :
الدكتور لم يحرم و انما قال انه مضر
2026-05-24 12:14:57
11
Mohammed_alymani :
أيها الضيائيووون أين أنتم؟😎😎😎😎😎😎
2026-05-24 08:21:07
5
Ali Hussein :
لبن ما احبه بس زبادي شلون 😭
2026-05-25 22:59:04
1
Dooda Aldoodi :
برآءه مش برأه
2026-05-25 00:02:37
1
Heba :
افتح التنزيل
2026-05-24 09:45:58
1
ْ :
افتحو التنزيل من فضلك
2026-05-24 09:38:17
1
Mohammed_alymani :
2026-05-24 08:18:38
4
userfye625lw83 :
والحليب المبخر؟
2026-05-31 18:28:18
1
eman Ahmed Soliman :
لو سمحت افتح تحميل الفيديو
2026-05-24 07:56:48
1
Lete store :
فعلا الحليب مع الخل تعمل منه ماده بلاستيكيه جامده بنعملها طغايات سجاير
2026-05-24 23:02:49
3
نجمه :
الحمدلله احنا في الريف واللبن عندنا نضيف ومضمون
2026-05-24 10:06:36
4
كلنا ضياءالعوضى✋الشاعرمحمدعنبر :
@🌟الشاعر/محمدعنبرMohamed Anber:#أبشركم بإن القصيدة الجديدة سيتم نشرها اليوم الموافق يوم عرفة عجبا ما الذى بينك وبين الله #يابروفيسيرأدضياءالعوضى#
#إن شاء الله بدء العد التنازلى لنشر القصيدة التى هى بعنوان
#يابوفيسيرأستاذدكتورضياء
لاتنسواالدعاء له اليوم فى يوم عرفة
@ربنا يغفر له ويرحمه ويسكنه الفردوس الاعلى من الجنة @تحياتى لكم
الشاعرمحمدإبراهيم عنبر
2026-05-26 06:53:19
2
البرنسيسة :
الله يرحمه ويغفر له ويسكنه الفردوس الأعلى من الجنة مع النبيين والصديقين والشهداء
2026-05-24 12:12:44
2
To see more videos from user @x5minuts, please go to the Tikwm
homepage.