@ejgadgets_: Iphone 16plus vs Iphone 15 promax

ejgadgets_
ejgadgets_
Open In TikTok:
Region: NG
Saturday 23 May 2026 20:22:21 GMT
13449
327
14
6

Music

Download

Comments

kcee_casa01
Casablanca :
15 pro max is 880k
2026-05-25 18:05:44
0
claraofwarri
claraofwarri :
16plus camera is better than 15promax
2026-05-28 06:44:59
0
sahrmk
萨尔Sàěr_Sahr :
15 Pro Max
2026-05-25 08:15:07
1
mascot9240
 mascot  :
Na lie they are not the same never compare them to each other
2026-05-23 22:20:36
0
agusonn
𝗦𝗵𝗼𝘁𝘀𝗕𝘆𝗔𝗩✨ :
120hz nko. U no mention that one 😂
2026-06-12 21:54:11
0
chommy900
Chommy chocolate :
My 15 pro max battery is after my life
2026-05-29 18:52:18
0
oma32339
oma :
Good sales
2026-05-24 15:37:05
0
To see more videos from user @ejgadgets_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

(توی دریا منم ماهی) بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام. تو دیدی هیچ عاشق را که سیری بود از این سودا؟ تو دیدی هیچ ماهی را که او شد سیر از این دریا؟ هیچ عاشقێکت بینی لەم دڵدارییە تێر بێ؟ یا ماسییەک بینی لەم دەریایە بێزار بێ؟ تو دیدی هیچ نقشی را که از نقاش بگریزد؟ تو دیدی هیچ وامقی را که عذرا خواهد از عذرا؟ نەخشی وا کوا هەیە لە نەقاش ڕابکات؟ عاشق چۆن ئەتوانێ لە یاری خۆی دوورکەوێتەوە؟ منم ماهی چنان دارم که خواهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. اگر آتش تو را بیند چنان در گوشه بنشیند که از آتش هر آن کز گل چیند دهد آتش گل رعنا ئاگر گەر جوانیی تۆ ببینێ، کز و بێدەنگ ئەبێ، لە سووتان ئەکەوێت و ئەبێت بە باخی گوڵ. عذاب است این جهان بی تو مبادا یک زمان بی تو به جان تو که جان بی تو شکنج است و بلا بر ما ئەم دوونیایە بێ تۆ بۆ من هەر عەزابە، بە گیانی تۆ، ژیان بێ تۆ هەر ژان و ئازارە. توی دریا منم ماهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. زهی عنقای ربانی شهنشاه شمس تبریزی که او شمسیست نی شرقی و نی غربیست در ذات شەمسی تەبرێزی، تۆ شاهێکی زۆر گەورەی، نووری تۆ خواییە، نە هینی ڕۆژهەڵاتە و نە ڕۆژئاوا. چنان دارم که می‌خواهی بکن رحمت بکن شاهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام.
(توی دریا منم ماهی) بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام. تو دیدی هیچ عاشق را که سیری بود از این سودا؟ تو دیدی هیچ ماهی را که او شد سیر از این دریا؟ هیچ عاشقێکت بینی لەم دڵدارییە تێر بێ؟ یا ماسییەک بینی لەم دەریایە بێزار بێ؟ تو دیدی هیچ نقشی را که از نقاش بگریزد؟ تو دیدی هیچ وامقی را که عذرا خواهد از عذرا؟ نەخشی وا کوا هەیە لە نەقاش ڕابکات؟ عاشق چۆن ئەتوانێ لە یاری خۆی دوورکەوێتەوە؟ منم ماهی چنان دارم که خواهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. اگر آتش تو را بیند چنان در گوشه بنشیند که از آتش هر آن کز گل چیند دهد آتش گل رعنا ئاگر گەر جوانیی تۆ ببینێ، کز و بێدەنگ ئەبێ، لە سووتان ئەکەوێت و ئەبێت بە باخی گوڵ. عذاب است این جهان بی تو مبادا یک زمان بی تو به جان تو که جان بی تو شکنج است و بلا بر ما ئەم دوونیایە بێ تۆ بۆ من هەر عەزابە، بە گیانی تۆ، ژیان بێ تۆ هەر ژان و ئازارە. توی دریا منم ماهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. زهی عنقای ربانی شهنشاه شمس تبریزی که او شمسیست نی شرقی و نی غربیست در ذات شەمسی تەبرێزی، تۆ شاهێکی زۆر گەورەی، نووری تۆ خواییە، نە هینی ڕۆژهەڵاتە و نە ڕۆژئاوا. چنان دارم که می‌خواهی بکن رحمت بکن شاهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام.

About