@riznadia4: Mak-mak mesti faham situasi ni… tengah masak, tangan berminyak, dapur pula jadi “medan perang” 😭 Bila nak lap meja, stove, kabinet dapur, kadang tisu biasa tak cukup kuat… cepat koyak, lepas tu makin melekat pula kotoran tu. Sebab tu aku suka guna tisu basah dapur ni. Dia memang direka untuk bantu bersihkan kawasan dapur dengan lebih mudah — dari kesan minyak, tumpahan sos, sampai habuk ringan pun boleh lap sekali jalan. Yang aku suka, boleh guna di banyak tempat tau: ✨ meja makan lepas anak makan ✨ stove & kawasan memasak ✨ kabinet dapur ✨ handle peti ais ✨ malah kerusi makan anak pun boleh lap Senang cerita, satu benda ni memang “penyelamat cepat” bila rumah tengah bersepah sikit tapi kita tak ada masa nak deep clean. Bila guna, rasa kerja rumah jadi ringan sikit… tak perlu nak buka sinki, sabun semua setiap kali ada kotoran kecil. Simple tapi sangat membantu untuk rutin harian mak-mak yang sentiasa bergerak 💛 #TisuB#TisuBasahDapurh#KitchenWipesD#TipsDapurn#CleaningHacksakModern
riznadia4
Region: MY
Sunday 24 May 2026 08:51:51 GMT
Music
Download
Comments
There are no more comments for this video.
To see more videos from user @riznadia4, please go to the Tikwm
homepage.