@isillimae: Türkler fantastik gerçekten yazamıyor mu? Yoksa toplum fantastik türü ciddiyetsiz ve edebiyat dışı olarak mı kabul ediyor? Yayınevleri satmaz gözüyle edebiyatı geliştirme adına bir adım atmıyor mu? #keşfet #wattpadöneri #wattpadtürkiye #yazar #kitap
Fantastik evren seven biri olarak soyluyorum eger zamanin da satilmasina izin verilseydi elestiri almasaydi o zaman biz simdi yabancilardan bile daha ondeydik kimseyi kucumsemiyorum bu ara da her kes bin bir eziyyetle kitap yaziyo❤️
2026-05-24 14:29:30
19
Ophelia :
Çok fazla fantastik yok mu zaten
2026-05-24 17:29:09
7
Lunitaa🌙 :
öyle bir fantastik kitap yazıyorum ki herkezin seveceği türden
2026-05-25 04:38:48
0
zynateş :
abla ağzına sağlık
2026-05-24 14:19:21
6
İlhan Yıldırım :
Abla kocaeli'de imzaya gelmeye düşünüyor musun
2026-05-24 20:19:41
0
Asd2 :
hayatımız yeterince fantastik
2026-06-13 16:51:20
0
gulsen :
hgoi müthis bir seyyy
2026-05-25 00:44:00
3
Elife Yılmaz :
Valla mis gibide fantastik yazıyorum, en sevdiğim tür
2026-05-24 23:35:37
1
tuana🦦 :
hmm hiç böyle bakmamıştım hiç de düşünmemiştim teşekkürler
2026-05-28 17:49:10
0
𝚒𝙻𝙰𝚈_𝚂𝚄𝙽♬•☆ :
abla ben senin tutkunun Tanrısı kitabını okuyorum aşırrı iyi şuan 108.sayfadayım mükemmel 2 ve 3,bekliyorumm sendenn emeğine sağlık👌😻
2026-05-25 10:41:40
1
Emek Karahan :
KRALİÇEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2026-05-26 06:54:29
1
♡★☆Şevval☆★♡ :
politik-romantik fantastik yazıyorum cok genis bir lore'u var kurgulayip,karakter gelisimi planlicam diye daha 5 bolumu yeni bitirdim
2026-05-25 20:15:33
1
𝓮𝓷𝓿𝓲 :
Abla sen yazıyorsun çok güzel yazıyorsun
2026-05-26 23:16:53
0
İzmir İsmayılzade :
Abla her şey çok doğru✨Sana DM yazdım ve bu algını kırmak için orada konuşalım abla✨
2026-05-25 09:24:35
1
sude :
ilk begeni ve yorum
2026-05-24 14:17:59
1
Mira :
Bende fantastik kitap yazıyorum umarım basılır
2026-05-25 08:30:29
0
𝓐. 𝓐𝓱𝓼𝓮𝓷 𝓒̧𝓪𝓴𝓶𝓪𝓴 :
İsildan seyi okcm yazin güz dansi ELATAAA
2026-05-24 14:33:40
2
𝓐. 𝓐𝓱𝓼𝓮𝓷 𝓒̧𝓪𝓴𝓶𝓪𝓴 :
Bu arada tt okucam da kapagi dolayi nasi alicm bilmiyorum ahdjdkfkkd hall edeces
2026-05-24 14:31:35
1
❄️𝒟ℴ𝓊𝓂𝒶❄️ :
ÇOK DA GÜZEL YAZAR.. ŞUAN AŞIRI GÜZEL GREEK MYTHOLOGY fantastiği okuyorum aşırı iyi aaa!!!
2026-05-24 20:50:59
0
mihrinazzamir💫 :
o kadae haklisin ki sanki boyle birsey okununca basima bir sey gelcek cok sacma ya cok haklisin gercekten cevremde de fantastik okumayı seviyorum denilince ya gulunuyor ya garip gözlerle bakılıyor ama umurumda değil okumaya devam ve önerileriniz varsa alırım 💚💚
2026-06-13 14:32:14
0
AİŞE NUR :
abla konuyla alakasız ama kırmızı ruj sana çok yakışıyoooor 😍🥰💞
2026-06-14 21:33:25
0
ATHERNUM :
bizdeki malzeme kimsede yok bence. zaten bir distopyada yasiyoruz. bence yazamazdan cok kimse bu kitabi almaz algisi var.
2026-06-18 05:28:08
0
zynateş :
abla paylaştığım videoya bakkkk
2026-05-24 14:18:57
1
Liviana :
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik (Lordlar ve Varisler) serisi okuduğum en iyilerinden. Öneririm okumayanlara
2026-05-24 22:30:35
2
★ :
Abla imza günlerin baslicakmi
2026-05-24 19:07:48
0
To see more videos from user @isillimae, please go to the Tikwm
homepage.