كوتش ايه رأيك لو عملت 3 أشكال لصدر. فراشه وبريس جهاز وبالبار مجموعه. يعني في الشابون 6 مجموعات و 3 العلوي. واحده جهاز ودمبل وكيبل مجموعه واحده يعني في الأسبوع 6 هل كذا كويس ولا الأفضل اني اقلل لأشكال وأزود المجاميع ؟
2026-05-24 20:46:54
1
Mohamed Wael🙂 :
انا مش فاهم حاجه
2026-05-24 16:59:42
0
فــ👑ــلــفــــل 🌶🔥 :
ي جمعه انا بعتلك ع الخاص على حاجه كنت عايز ردك عليا
2026-05-24 17:11:32
0
محمد :
اتمرنت ٥ شهور بأوزان تقيلة وأداء سيء بدون ديلود فجالي إرهاق عصبي وأعراض "أوفر ترينينج" حادة زي الأرق، وتعب مستمر، وضعف استشفاء.
ورغم إني ريحت كذا شهر، كل ما أحاول أرجع الجيم تاني حتى بأوزان خفيفة بيرجعلي الأرق والإرهاق فوراً ومش عارف أتصرف. المفروض اعمل ايه دلوقتي
طيب الفكره اني عايز جدول يمرنلي الابر بادي تلت مرات والرجل مرتين عشان كدا بضطر انزل سته لاني بلعب ارنولد مع ابر لور
2026-05-24 22:06:50
0
ياسو ❤️🩹 :
جامد يا اخويا ماشاء الله ❤️❤️
2026-05-24 16:56:52
1
𝐊𝐇𝐀𝐋𝐄𝐃 🔪 :
عالمي ياسطا انتا جبت الفكرة ديه مني صح
2026-05-25 08:54:04
0
A :
يارب باعد بيني وبين الذنوب كما باعت بين المشرق و المغرب ولا تجعلني اتيسر لمعصيه او هي تتيسر لي وحفظني ولا تغضب علي وجعلني من عبادك الصالحين
2026-05-31 07:50:41
0
Mohamed amr :
عاااش ❤️❤️❤️
2026-05-24 17:31:20
0
Mahmoud :
و لو انتيريور بوستيريور بس مبريحش يومين ورا بعض و بنزل بعد يوم واحد و خليتهم 5 ايام عادي ؟
2026-05-24 19:03:56
0
kevin samir :
طب انا بتدرب ٥ايام في الاسبوع اي افضل نظام انا بقالي شهر بتمرن
2026-05-29 23:53:41
0
Kareem :
صدقني عايز ققولك ان المشكله الحقيقيه للبشريه هيا عدد المجاميع مش أشكال التمارين ولا زوايا ولا انظمه عدد المجاميع هو المشكله الاساسيه والرئيسيه لأغلب الناس وهو المفتاح الوحيد لبناء العضلات ده لو حددتو صح ولو الناس عرفت وفهمت ده من تلقاء نفسهم مش هيحتاجو فيديوهات شروحات عن أنظمة تمارين او اشكال او زوايا لأن فهم عدد المجاميع هيخليهم يعرفو يختارو الزوايا والأنظمة لأنك بتظبط حجم تدريبك بنائا علي اكلك وشربك وروتين يومك ونومك ونسبة استشفائك وكل وشخص مختلف عن التاني واغلبية الناس للأسف مش بتعرف تعمل ده وبشوف بعيني الجيم كله بيتمرن وبلعب غلط في غلط يمكن ٧٠ في الميا من الي بيتمرنو مش بيعرفو يحددو لنفسهم عدد المجاميع المناسب ليهم
2026-05-24 18:28:13
0
𝐊𝐇𝐀𝐋𝐄𝐃 🔪 :
طب لو بتمرن 5 أيام ومش بحب الرجل العب ppl راحه ارنولد شيست وباك ارنولد كتف ودراع راحه
2026-05-25 08:55:11
1
Selim :
زهقت من تمرين ال ppl/ul حاليا همشي علي نظام upp low upp/ upp low ايه رايك فيه و طالما التردد زاد المفروض اقلل المجاميع مظبوط؟ انا تقريبا معدل المجاميع اليوميه ف اليوم حوالي ١٥ و في منهم ٢ تمارين كور هل ده كويس؟ و معدل كل عضلة من ٦ ل ٨ مجاميع حتي العضلات المساعده برده مع حساب الاندايركت ڤوليوم و هكمل بعد كام شهر اشوف النتيجه ان شاء الله انت ايه رأيك يا كوتش ف النظام ده؟ @M7MD GOMAA /جُــمــعــه