@ontv: شقتك هتتسحب.. اعرف المخالفات اللي لو عملتها شقة الإسكان الاجتماعي بتاعتك هتتسحب من مي عبدالحميد الرئيس التنفيذي لصندوق الإسكان الاجتماعي #كلمة_أخيرة #أحمد_سالم #ON
انا عايزه أبلغ عن شقه فى الأندلس عند سنتر جدو عماره ٦٢٥متباعه وصحبه فاتح فيه ضعاره الظور الخامس شقه ٣٠
2026-06-22 06:11:28
0
Taha Tito 🏗️🪽 :
ياريت يا أستاذه مي تنظري لهذا الموضوع في مشروع ال9000 ببورسعيد 80 % من اللي استلموا باعوها 10 % مستأجرين
2026-06-22 06:48:39
0
محب السفر والخروجات :
اوكية
2026-06-22 07:14:10
0
Lamiaa Sleim :
شقق المعاشات والمطلقات تنزل امتي وفين
2026-05-25 05:17:03
1
dodo--2 :
يعنى تسلمي تشطيب زباله وعاوزه تشطيب بمبلغ وكمان دور اخير لست ٥٤ سنه وعاوزه تسكن اطلع السلم ال دور الاخير وانا مريض قلب وعمود فقرى
2026-06-15 21:09:40
0
Yousry Negm :
بس بعد سبع سنين من الأقساط ممكن تبيع عادى أو تاجر بيترفع الحظر مكتوب كده فى العقد
2026-06-22 03:17:32
0
@Elsayd _Elassal1.2 :
والمستفيد مفروض يستفيد بشقته ويستخدمها كيفما شاء لعدم وجود عمل في نفس نطاق السكن
2026-06-16 17:40:18
0
sayed. :
الاستلام امته
2026-06-06 21:36:03
0
💥❤️طواجن جدتي ❤️💥 :
ض
2026-06-22 09:08:11
1
user7371775484959 :
يعنى حتى اللى دفع تمنها وخلصها
2026-06-18 21:43:52
1
يارب فاطمة تخش الجنة :
بيأجروهالنا سكن طلبة ب ٥٠٠٠ و ٦٠٠٠ وناس السنادي بتتكلم ف ٧٠٠٠ و ٨٠٠٠
مساكن الجيش و الاماراتية الحي الثامن برج العرب
2026-06-22 10:46:38
0
Mona Khalifa :
ياعمى سيبو الناس فى حالها ده تربص
2026-06-22 10:17:19
1
محمد شاهين :
ياريت حد يهتم بالسباكة
2026-06-22 09:59:17
0
rony :
لو الشقه بأسم البنوته وأبوها قاعد فيها عادى دة لبعد مكان عمل البنوتة
2026-06-22 08:41:20
0
♥️Nour♥️ :
بالله عليكم حد يتكلم عن الإعلان 14اعزب حدائق العاصمة احنا تعبنا مواليد 95اعزب الواحد هيقعد في الشارع بجد حرام كل التاخير دا لي محدش حاسس بينا بجد
2026-06-22 09:08:21
0
😍om Adam😍 :
حسبي الله ونعم الوكيل انا كنت مقدمه في الاعلان ال 14 واترفضت بعد ست سنوات بسبب عدم الضمير المستعلم
2026-06-16 15:09:11
0
mamt kamy :
افرض واحد بعد ما خد الشقة ورث وقعد فى مكان تانى يطرد ليه هى تلاكيك
2026-06-22 10:41:18
0
طأطأ :
حسبى الله ونعمة الوكيل فيكم أنا قدمت فى ٢٠١٦ والى الان ما استلام دلوقتى بعد كل هذا السنوات يقول أنى عماله ودخل راتب غير منتظم
2026-06-22 06:56:53
0
عطيه السقا :
يا باشا دمياط الجديده كلها 99 و 9 من 10 بياعينها واخدين اوفر من 800 لمليون دمياط الجديده سكن مصر ثلاثه واثنين والشباب اللي يستحق والله ما اخذ حاجه ومتبهدلين في الايجارات واللي البيوت خربت بسبب الايجارات يا ريت يبقى في حل للموضوع ده بجد طب واللي باع هيحصل معايا ايه يا ريت ما يبقاش كلام وخلاص عشان يبقى في رضع من الدوله وتحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر
2026-06-22 06:40:56
0
Asma M Ali :
شقق العاشر من رمضان كلها كده 😂
2026-06-22 03:31:40
0
سعودي ابو خليفه :
اغلبيه الشقق اللي في اسيوط الجديده في الرحاب كلها اغلبيتها السكان مش ساكنه فيها وماجرينها وفي منهم بعض اللي باع قبل ما حتى يتم السبع سنين المده بتاعتها
2026-06-22 03:05:37
0
الحمد الله :
والله كلهم عاملين مشروع استثماري واصحاب املاك
2026-06-21 23:07:03
0
♥️Nour♥️ :
طيب دي قواعد سحب الشقة طيب وقواعد بقي أننا احنا مقدمين بقالنا 6سنين والاعزب حدائق العاصمة حد يحس بينا اعلان 14 مواليد 95
2026-06-22 09:10:33
0
nabilaelsaid711 :
😳😳😳
2026-06-18 18:06:56
1
To see more videos from user @ontv, please go to the Tikwm
homepage.