@useerrr.098176:

￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴
￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴
Open In TikTok:
Region: TR
Sunday 24 May 2026 20:59:37 GMT
601599
45446
112
6466

Music

Download

Comments

farkettmez34722
Farketmez3472 :
10 bin haftalık alıyorum alkol ve 🍀 a gidiyor parka tek başıma her akşam oturup içiyorum yaşım oldu 28 nereye kadar bilmiyorum
2026-05-25 15:51:22
223
ciwan0982
Ciwan :
cigara boyle bisey degil 🤦🏻
2026-05-25 19:36:41
69
vazgecmiss49
𝐎𝐙𝐃𝐄𝐌𝐈𝐑 :
cigara ne zamandir halise dusuruyo
2026-05-27 21:57:22
14
decua_w
ᴅᴇᴄᴜᴀ◍ :
Reis cigaranın nasıl bir etkisi olabilir tamam kafan güzel olur trip olur ama çok etkisi yok be reiz
2026-05-25 11:49:40
102
smloopp
⚚ :
Herkes müpzetel olmus bırbırılerıyle kapısıyo
2026-06-27 08:19:22
2
emirhan.yildizhan7
Emirhan Yildizhan :
lazim olan gelsinn 🍀😃😃
2026-06-26 00:10:41
1
35emreee35_
𝐄𝐦𝐫𝐞 :
jamaikin etkisi demek istedin dostum
2026-06-16 23:39:31
4
usertr578
Hamza hacibektasoğlu :
Amk çok para oldu 2g gidiyor 1600 TL amk
2026-05-25 21:13:31
19
.elifinizimhaa
eflinimm🫠✨😻🤍 :
repostlayamiyorum ama burdayım
2026-05-28 16:02:51
5
onlineyunus_
YUNUS💯 :
cigara böyle bir şey değil diyenler hiç aşık olmamış:)
2026-05-27 16:25:04
10
w_beratt41
41beratt :
etiket seni
2026-06-19 05:19:35
4
alperensahinn52
alperensahinn52 :
Seni unuttum demek isterdim ama bazı insanlar unutulmuyor. Gün içinde her şey normal gibi geliyor ama gece olunca insanın içine çöken o boşluk var ya… işte orada hâlâ sen varsın. En çok da yarım kalan şeyler can yakıyormuş. Söyleyemediklerim, sarılamadıklarım, son kez bile bakamadığım anlar… Hepsi içimde kaldı. Bazen durup eski mesajlara bakıyorum, sonra kendime kızıyorum ama yine de seni özlemeyi bırakamıyorum. Belki artık hayatında değilim, belki beni çoktan unuttun ama ben hâlâ bazı şarkılarda seni buluyorum. Bir yerde adını görsem içim tuhaf oluyor. Çünkü insan en çok alıştığı kişiyi kaybedince eksik hissediyor. Sana kızdığım zamanlar oldu ama hiçbir zaman kötü olmanı istemedim. Ben sadece biraz daha kalsaydın istedim. Çünkü bazı insanlar gidince sadece bir kişi gitmiyor… insanın içindeki huzur da gidiyor. Şimdi iyiyim diyorum herkese ama bazı geceler hâlâ gözlerim doluyor. Çünkü insan en çok da ‘bir daha eskisi gibi olamayacağız’ gerçeğine ağlıyormuş.”
2026-06-18 20:57:48
1
tahir4545._
🔱TAHİR🔱 :
işte anlayana kral
2026-05-25 17:59:15
7
lyrcs240
~ :
sadece cigramı..
2026-05-25 22:30:14
3
bturasan
Bedirhan Turasan :
BAZI ŞEYLERİN SONU ACIDA OLSA KENDİNİ İYİ HİSSETTİĞİN HER ŞEY MÜBAHTIR
2026-05-27 01:28:56
1
To see more videos from user @useerrr.098176, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About