@ruhuma.dokunacak: ;’)

☀️
☀️
Open In TikTok:
Region: DE
Monday 25 May 2026 03:26:47 GMT
484160
33798
101
2872

Music

Download

Comments

esmerinizzz..27
papatyanizim__.27🐅 :
: :)Seni unuttum demek isterdim ama bazı insanlar unutulmuyor. Gün içinde her şey normal gibi geliyor ama gece olunca insanın içine çöken o boşluk var ya… işte orada hâlâ sen varsın. En çok da yarım kalan şeyler can yakıyormuş. Söyleyemediklerim, sarılamadıklarım, son kez bile bakamadığım anlar… Hepsi içimde kaldı. Bazen durup eski mesajlara bakıyorum, sonra kendime kızıyorum ama yine de seni özlemeyi bırakamıyorum. Belki artık hayatında değilim, belki beni çoktan unuttun ama ben hâlâ bazı şarkılarda seni buluyorum. Bir yerde adını görsem içim tuhaf oluyor. Çünkü insan en çok alıştığı kişiyi kaybedince eksik hissediyor. Sana kızdığım zamanlar oldu ama hiçbir zaman kötü olmanı istemedim. Ben sadece biraz daha kalsaydın istedim. Çünkü bazı insanlar gidince sadece bir kişi gitmiyor… insanın içindeki huzur da gidiyor. Şimdi iyiyim diyorum herkese ama bazı geceler hâlâ gözlerim doluyor. Çünkü insan en çok da ‘bir daha eskisi gibi olamayacağız’ gerçeğine ağlıyormuş.”✨
2026-06-17 21:19:57
18
y.dzk34
y.dzk🐺 :
sevmek değilde aşk acıtıyor insanın canını
2026-05-25 06:41:09
76
gulizarr_50
𝒢 :
Kendim ayrildim ama çok özluyorum onunla kurdugum hayalleri
2026-06-28 13:54:16
1
eminylzr27
Emin🖤 :
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle
2026-06-01 18:53:30
13
beratkaplan_officiall
Berat kaplan :
Gerçek aşk kavuşamamaktır zaten
2026-06-11 21:10:17
8
y0965311
Yusuf... :
her gece dua ederdim ayrılmamamız için ama işte ayrılacağımızı hissetmiştim ki dua ediyorumusum evet aşkım sen benim ilk ve tek aşkım olucaksın başka kimseyi sevemiyorum çünkü kalbimde bir boşluk var kimsenin yerini dolduramadığı tanıdık geldi aklım gibi kalbim gibi...
2026-06-27 20:49:28
1
rahimozcn
rahimozcn :
Tanıştığımızdan bu yana bana gösterdiğin ilgi ve sevgi için sonsuz teşekkürler. Hayatımda iyi ki tanımışım diyebileceğim nadir insanlardansın. Her ne kadar denesek de olmadı, belki de ikimiz için de hayırlısı budur. Seninle geçirdiğim hiçbir an için pişman değilim, bunu sakın unutma. Umarım hayatında benden bekleyip de bulamadığın her şeyi seni hak eden birisinde bulursun. Ve bir gün aşk beni tekrar bulursa, umarım o kişi sen olursun ve bu sefer her şeyi doğru yaparız. Kendine iyi bak.A
2026-06-21 19:43:39
4
goncaam
*** :
İnsan bazen sevdiği kişiyi değil, onunla kurduğu geleceği kaybedince yıkılırmış. Sana bakınca artık eskisi gibi hissedemediğimi söyledim ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor. Belki de canımı en çok yakan şey bu. Çünkü seni hala deli gibi seviyorum ama bizi eskisi gibi hayal edemiyorum. Bir zamanlar bütün yarınlarımda sen vardın. Çalışırken, gezerken, hayal kurarken, para biriktirirken, bir evin önünden geçerken bile aklımda hep biz vardık. Şimdi ise ilk defa geleceği düşündüğümde kocaman bir boşluk görüyorum. Sana kızgın mıyım bilmiyorum. Kendime kırgın mıyım onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey çok yorulduğum. Sürekli aynı yaraların açılmasından, aynı korkuların büyümesinden, bir gün düzelecek umuduyla kendimi tüketmekten yoruldum. Belki yıllar sonra dönüp baktığımda hâlâ seni hatırlayacağım. İlk sarıldığımız günü, ilk heyecanlarımızı, birlikte kurduğumuz hayalleri unutmayacağım. Bugün içimde ne öfke var ne nefret. Sadece büyük bir hüzün var. Çünkü ben senden vazgeçmek istemedim. Ama bazen insan birini sevmeyi bırakmadan da ondan uzaklaşmak zorunda kalabiliyormuş. Keşke her şey ilk günlerdeki kadar güzel kalsaydı. Keşke bazı insanlar değişmeseydi. Keşke bazı hayaller yarım kalmasaydı. Ama hayat keşkelerle yürümüyor. Ben de bunu öğreniyorum…
2026-06-23 20:17:21
5
.hayaxi
bosverkimoldugumu :
Rpleyemesek de buradayız hocam
2026-06-04 19:35:05
12
catsshow8missy
Sfenks'ler Hakkında Herşey 🐱 :
:Rabbim dünya malında gözüm yok. Ama bir kulunda gönlüm var. O'nu bana beni O'na nasib eyle. Bizi birbirimize hayırlı kıl. 40 kişi amin derse kabul oluyormuş amin diyenlerin duası kabul olsun inşallah şifa bulsunlar amin yarrabim çok gönülden çok içten istiyorum lütfen, yüce yaradan herşey senin elinde sen isteyince herşey olur lütfen bizi en kısa sürede bir birimize kavuştur.amin🤲
2026-06-14 00:34:21
4
suhrab5304
Suhrab🌫️ :
beddua etmeyin 🙏
2026-06-21 12:52:52
2
usersevgibocegi3
Sevgi ✨🌙 :
kimi askıdan şiir yazar kimi aşk acidan 🥺
2026-06-23 11:04:40
2
arifee_cngz
Arife cengiz :
Değmez Aga değmiyor:)
2026-06-01 00:19:31
7
zeynpxhlyy
🧸 :
Çok özledim gel artık balım 🥺🥲
2026-05-29 21:23:27
7
yasin_ipek
ipek_yasin_06 :
Tanıştığımızdan bu yana bana gösterdiğin ilgi ve sevgi için sonsuz teşekkürler. Hayatımda iyi ki tanımışım diyebileceğim nadir insanlardansın. Her ne kadar denesek de olmadı, belki de ikimiz için de hayırlısı budur. Seninle geçirdiğim hiçbir an için pişman değilim, bunu sakın unutma. Umarım hayatında benden bekleyip de bulamadığın her şeyi seni hak eden birisinde bulursun. Ve bir gün aşk beni tekrar bulursa, umarım o kişi sen olursun ve bu sefer her şeyi doğru yaparız. Kendine iyi bak. 🤍🙏
2026-06-05 12:09:01
6
emo_6307
Emoş_63 :
Canımın ıcı:)🫠
2026-05-26 20:30:51
6
zeynepnildavsar
nilda :
Değmiyor:)
2026-05-26 20:13:59
7
yyusufylrm
Yuzarsif :
Gizli reposttur
2026-06-23 21:45:48
1
hakanaakgun
Hakanakgun :
2026-06-01 13:21:59
3
ahmet_can68
『Ahmetcan』 :
belki karşısına çıkar yorumlarda görür
2026-06-04 09:09:22
2
deniz_4291
Deniz :
Birtanemm…
2026-05-31 09:03:02
2
To see more videos from user @ruhuma.dokunacak, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About