@sapir_rahmany: בלאגו האיטלקית על האגם בראשון לציון משיק בראנץ׳ חדש בימי שישי! הראשון ב־5.6 לכבוד הקיץ ☀️ מה בתפריט? מאפים בעבודת יד (ספוליאטלה, קרואסנים ועוד) ועד לפיצות במגוון גדול של מילויים, קרואסון שמנת וסלמון ועד למנות חלוקה של בייגלה ומטבלים בעבודת יד, סלטים וסביצ׳ה. ויהיו גם קוקטיילים במחיר מוזל. כרגע מדובר בהרצה אז השעות 10:00 עד 12:00 אך בהמשך ישתנו ויתרחבו ❤️ המחירים בטווח הממוצע וניתן להזמין מקום בעמוד האינסטגרם שלהם או בלינק בביו גילוי נאות - זו מסעדה שאני עובדת איתה ושמחה לנצל את הפלטפורמה שלי כאן להמליץ עליה. ואני עומדת מאחורי כל מילה בסרטון. לא כשרים❤️ בלאגו - מתחם יס פלנט ראשון לציון #ראשוןלציון #ארוחתבוקר #מסעדהאיטלקית