@sammilitair_official1: Zo triest dit 😔😥 In de nacht van 24/05/2026 25/05/2026 vond een schandelijke daad plaats in de Carrefour de la Croix de Médavy in de Franse gemeente LE BOUILLON in de ORN (61). Het monument met de tank van de 2e DB "VALOIS" is met verf geweest. De "VALOIS" was roze geverfd en getagd met "LOVE" op de voorkant en een teken van vrede op de achterkant. De herdenkingsstele voor de doden van de Battle of Normandy-jagers is ook getagd in zwart-wit. De mat van de kleuren is ook gelabeld met roze. De Rijkswacht kwam ter plaatse om de opmerkingen te maken en het stadhuis diende een klacht in. #military #sad #norespect #why #tank