الدكتور ضياء الله يرحمة
كان يقدر يختار الصمت ويعيش حياة مريحة ويجمع مال كثير لكنه ما باع قناعته ولا سكت عن اللي يؤمن فيه اختار طريق اصعب فيه خسارة ووجع لكنه عنده صدق مع نفسه ووفاء لمبدئه وهذا النوع من الناس مهما اختلفت حوله الاراء يبقى موقفه شاهد على قوة الضمير وثبات الحق نسأل الله له الرحمة والجنة
2026-05-27 16:21:53
65
Asmaa :
يارب ضياء عبد أبن عبد من عبادك الصالحين نشر علمه وأفاد الكثير ونشر الخير يارب كما أضاء حياتنا أجعل عمله الصالح نافع له في قبره اللهم أدخله فسيح جناتك وأجعل مسواه الجنة يارب وأرزقه الفردوس الأعلي
تجربتي لنظام د/ ضياء ضغطي كان 155 وربي كانت بتجيلي دوخة تطوحني في الشارع ومجهودي كان قليل جدا الفترة الأخيرة بعد نظامة الضغط وصل 124 وبقيت عايزة أجري في الشارع وحالتي النفسية وربي أتغيرت كتير للأحسن ربي يرحمك ياحبيبي ويجعل مثواك الجنه اللهم امين
2026-05-27 22:49:34
26
osama :
هذا من اجمل فيديوهاتك جمعت فيه بين العلم والدين وقدرة الخالق سبحانه وتعالى حسيت أن كلامك من نفس نبع كلام المغفور له بإذن الله دكتور ضياء العوضي
2026-05-27 08:18:54
23
user6112980412483فوزيه ناصر ال :
الان اصبحتم تحكوا بلاشياء الي تكلم عنها دكتور ضيلء هو صاحب،المعرفه والابداع ع كل ما تكلم عنه باغذاء الطيبات
2026-05-28 20:30:13
7
Mohamed Sobhi :
طب انا حضرتك عندي السكر الدرجه الاول اعمل اي عشان مختش انسلين تاني والبنكرياس يشتغل من غير انسلين
2026-06-02 14:25:23
0
maha :
ظروف الامعاء تغيرت من الاكل السيء الي بناكله
2026-05-28 01:44:54
12
Kokah fa5ama :
دا في حال ان الدواء ما يكون في آثار جنبيه و للأسف ما في دواء ما في آثار جنبيه بيصلح الظروف و بيخرب حجات تانيه
2026-05-27 20:54:37
12
userawkgnf8va4يوميات ماماحنون :
الله يحفظك ويعطيك الصحه والعافيه
2026-06-12 09:03:42
1
Halaaa1440 :
الدكتور ضياء الله يرحمه ما حط نظام ينفع لناس دون ناس .. هو نظام أكل موجود عند كل الناس ..
2026-05-28 11:04:48
5
remoaldobaci :
الجديد انو نظام الطيبات فيهو ارتقاء بالنفس وزهد تهذيب للنفس والشهيه
2026-06-14 18:44:40
4
mohamed mohareb :
تسلم يادكتور
2026-06-08 01:50:53
1
Teta Magda :
رائع ماشاء الله ربنا يبارك في عمرك حضرتك ويجعلها في ميزان حسناتك امين يارب العالمين تحياتي
2026-06-13 22:18:52
1
سهر الليالىليالي محمد محمود :
ربنا يوفقك يادكتور كلامك جميل وصادق
2026-05-28 07:51:30
5
الحمد لله :
ربنا يباركلك تعيش وتتهنا ويحميك مشاء اللع عليك جمال وخلق وعلم واخلاق حقيقي ربنا راضي عنك لكل الصفات دي
2026-05-27 23:21:25
6
khalid :
شكرٱ يادكتور على شهادة الحق أمام الله والناس فقد فضلت صحة الناس على مصالحك وهو ما يعجز كثير ممن يطلق عليهم أطباء فعلة لك كل التحية والتقدير والاحترام الف شكر
2026-05-27 16:58:45
5
هويدا سمير :
طب لو مشيت على نظام الطيبات وعندي تاكل في المفصل الركبه هيرجع تاني ان شاء الله
2026-06-07 00:39:12
3
ابو سامر :
شكرا شكرا
رقم 1 دكتور ضياء
ثم أطباء مصر العظماء شكراً شكرأ على الشجاعة علمتو الناس ووصلتو رسالة للعلاج
2026-05-28 20:53:04
5
الشلل الرباعي♿️مع تيته سلوى♿️ :
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
2026-06-07 14:00:49
1
May Hamed :
أنا عندي MS اعمل اة عشان ارجع امشي تاني لو سمحت
2026-05-27 10:53:39
2
. :
شكرا الحضرتك يادكتور ربي يحفظك
2026-05-28 20:24:59
2
Muhammad Salama :
ربنا يزيد من امثالك يا دكتور ربنا يبارك في حضرتك
2026-06-10 18:12:04
1
اكتفى بنفسك لنفسك :
ربنا يستر عليك
2026-05-28 22:49:25
1
1amr_hesham :
احسنت يا بروف 🥰
2026-05-28 00:39:43
3
To see more videos from user @user9517094280188, please go to the Tikwm
homepage.