@dr.farouk.first.1: 🚩 "بتاخدي دوا الغدة والتحليل طالع مظبوط.. بس أنتي صحتك بتنهار!"..والمشكله للأسف "مستخبيه" ورا ورقة التحليل!!! ... وحل المشكله دي بالتفصيل؟؟....الفيديو ده مهم جدا ليكي تسمعيه لآخره 📌 أصعب جملة ممكن تسمعها مريضة الغدة من الدكتور بتاعها هي: 'مبروك يا مدام، تحاليلك ممتازة والجرعة مظبوطة جداً'.. وهي واقفة قدامه مش قادرة ترفع عينها من التعب، وجسمها منمل، وحاسة بخمول ملوش آخر، ووزنها بيزيد وهي مش بتاكل اصلا ! ♦️ هنا بيحصل فجوة كبيرة.. إزاي الورقة بتقول إنك سليمة، وأنتي حاسة إنك مريضة؟ إزاي الدواء موجود في دمك والتحليل قاري إنه تمام، لكن خلايا جسمك 'مش شايفة' الهرمون ده ولا مستفيدة بيه؟ 🔴 النهاردة جاي أقولك إن التعب اللي بتحسي بيه ده حقيقي وموجود، وموش توهم ولا دلع.. وجاي أشرحلك بالظبط الميكانيكا اللي بتخلي الهرمون 'محبوس' في دمك ومش عارف يدخل خلاياكي يديها طاقة... و هنعرف ليه التحليل لوحده مش كفاية، وإيه اللي ناقص جسمك عشان يحول الدواء ده لطاقة ونشاط بجد." 💥 في فرصة كمان تكشف معايا شخصيا أونلاين لو مش من المنصوره أو تتابع أونلاين معانا بخصم (٥٠ ٪ ) ولفترة محدوده.. التفاصيل في أول تعليق. 👇👇 ------- 🔹 د. فاروق كامل حسون أخصائي التغذية العلاجية والعلاج الطبيعي رئيس قسم العلاج الطبيعي - مستشفى السماد التخصصي المدير الطبي لفرق الناشئين - نادي المنصورة ----- 📍 للمتابعة في العيادات وفروعنا بالمنصوره.. 📲 أيضا للمتابعة الأونلاين والكشف الاونلاين مع د . فاروق: راسلنا على واتساب: 010 94876822 واتساب - 01094876822
دكتور ضياء قال وشرح كل دااا .. مافيش حاجة جديدة قولتها يعنى
2026-05-28 11:18:39
12
Professor faisal :
يعني الغده اخطر من القلب
2026-05-29 08:50:30
11
zoza :
طيب ما الدكتور ضياء قال كده
2026-05-28 04:53:01
10
emanbasuony341 :
ونشاط الغده الدرقيه نعمل ايه
2026-05-27 20:48:56
4
ندى هيبه :
بتتكلم عني بالضبط
2026-05-30 01:10:38
0
hodamohamed9368 :
عنوان العياده
2026-05-28 11:54:07
0
Reem Saeed :
طب والي عندو غدة نشطة؟
2026-05-30 04:53:23
0
بسنت على :
مكان حضرتك فين يا دكتور
2026-05-28 12:56:07
0
💎🌷💜ʛ̥ɦäɗ̥ä💜🌷💎 :
يادكتور هو ازاي التواصل معاك لاني من القاهرة
2026-05-28 09:36:50
0
نونه@ :
هاذ أنا احلل يقولون تمام
2026-05-30 03:08:37
0
Dalal Fathy :
دكتور حضرتك هو ده بالظبط ال بيحصل أنا دخت على أكبر الدكاتره والله مابحس إلا بالجهل أنا شايله الغده من ٢٥ سنه ومواظبه على العلاج والتحاليل دائما ممتازه لاكن كل ماذكرته وأكتر عندى إيه العلاج يادكتور لو سمحت
شكرا لحضرتك كل كلامك صح الصح أنا باعاني من التعب والخمول ونوم مضطرب من سنوات
ومش لاقيه حل ربنا يكرمك
2026-05-30 01:04:09
0
Um Zainb :
انا ما اكدر امشي صرت تعبانه تعبانه حيل
2026-06-06 19:34:30
1
Fleur leo :
كلامك صح
2026-05-29 15:20:29
1
Gehad Awad :
طب اخد ايه يا دكتور أنا عندي الغدة خاملة اخد ايه من فضلك
2026-05-27 22:13:51
2
hendabdelhakim42 :
لو سمحت يا دكتور انا الغده عندي الغده نشطه جدا وعزني اخد يود مشع
2026-05-29 04:44:47
0
اكون او لا اكون588 :
أنا عندي خمول الغدة الدرقية والهاشيموتو والمرارة
2026-05-29 23:25:37
1
الحمدلله :
لو سمحت يادكتور مكانك فين في المنصوره ضروري لاني مستأصله الغدة الدرقية بالكامل وتحليل Tsh .08 ومخزون الحديد والكالسيوم عندي نورمال وتعبانه من رمضان اكتئاب وجسمي مورم من ايه معرفش مع أن مش بسرف في الاكل
2026-05-27 23:54:57
3
شيرين أحمد :
صباح الخير دكتور انا من الاسكندريه انا شياله الغده والتعب الي عندي ارهقان ونفسيتي ذي الزفت وعندي ظفط نفسي اروح للدكتور تغذيه وله وطبعا جسمي وجعني باخد زنك وباخد سلينيوم وباخد فيتامين د اعمل ايه تاني