انا مسيحى وافهمك دقت الجرس عندنا معناها عيد او محبه ملهاش معنى تانى. وخصوصا انو مش ميعاد قداس او صلاه ف ان الكنيسه تضرب الجرس الساعه ٥ او ٦ الصبح يوم العيد معناها كل سنه والامه كلها طيبين وبخير وايد وحده ❤️✨
2026-05-28 11:24:26
8563
Eslam Abo Eldahb :
تدق اجراس الكنائس عند المناسبات فقط وهذا يدل على المحبه أن تدق اجراس الكنيسه في توقيت صلاه العيد كل عام واحنا نسيج واحد ويد واحده كل سنه واحنا طيبين جميعا 🌹🌹🌹
2026-05-28 10:18:33
4154
TENA 🇪🇬 :
حبيت الميكس يارب منتحسدش
2026-05-28 14:46:56
3633
KimEVAn🫐 :
جسمي قشعر من التحفه والله
2026-05-28 10:57:58
1990
Hend Albahrawy🇪🇬🇩🇰 :
فى رباط ليوم الدين 🇪🇬❤️
2026-05-28 06:47:46
1604
♟✞𝓮𝓶𝓪𝓭 ✟ ♟ :
كل عام وانتم بخير وعيد اضحى مبارك
2026-05-28 07:50:22
504
Beshoy Electrician :
كل سنه واخواتنا بخير عيد اضحى مبارك❤️❤️
2026-05-27 23:48:07
571
🦋 Amona 🦋 :
اخواتنا المسيحين انا بحبكم 🥰
2026-05-28 12:21:17
451
منةالله :
هيحسدونا 🚶🏻♀️
2026-05-28 14:17:33
84
mljlskp :
شئ مقر ف
2026-05-28 19:03:01
22
Fady Sha3rawi :
احنا عندنا اكتر من ٣ ارتام لدق الجرس جرس الفرح وده الي شغال ف الفديو وبيتشغل عندنا ف اي عيد او مناسبه بنبقا فرحانين بيها وعندنا جرس الحزيني وجرس القداس العادي ف الجرس ده مش بتاع القداس ده بتاع الفرح فرحتنا معاكم بعيدكم❤️
2026-05-28 16:59:32
64
✨Nour✨ :
في اسكندريه في خفاجه في اكتر من كده في جامع لازق في الكنيسه