Her ayrılık sevgisizlikten olmuyor bazen saygı da sevgi de yerli yerinde oluyor ama zaman doğru olmuyor. İnsan hazır olmuyor hayat başka yerlere savuruyor. Sonra yollar ayrılıyor ama kalpteki yer değişmiyor. Bazı şeyler zamana emanet kalıyor. Umarım bu yolu bilen herkesin son sayfası kavuşmayla yazılır 🤍
2026-05-31 18:37:59
7
Ecrin 🤍 :
Ben exe yazcam gibi ya allahım beni koru 😔
2026-05-29 13:29:53
7
𝓑ރ :
en büyük kumarı birbirlerini sevmelerine rağmen ayrılanlar oynar
2026-06-11 20:43:50
8
Bybalki :
İnsan bazen sevdiği için uzak duruyor uzak durdukça kıymetini anlıyor
2026-05-29 03:27:06
26
Fatoş :
ben hâlâ aynı düşünüyorum beraber olamiyorlarsa iki tarafdan birisi sevmiyodur net.cunku ben az da seversem unutamiyorum gurursuz oluyorm
2026-05-29 18:30:51
14
rr4naaa :
Ne exse mi yazıyım?
2026-05-31 18:03:46
9
Meloş :
Daraldım bak gene
2026-05-29 21:13:10
14
efsaaura✨ :
Yaşanıyor
2026-05-30 13:05:46
10
user_864367891 :
Çok sevmek bazen kavuşmaya yetmez bunu yaşayan bilir
2026-05-30 06:24:50
12
𝑁𝑖𝑠𝑎 :
Bazen sevmek yetmez 🥲
2026-05-29 15:14:05
10
mee”” :
keske anlamasaydım😞🙃
2026-05-30 13:43:20
6
𝓘𝓵𝓪𝓷𝓲𝓵𝓪𝔂𝓪☆ :
Biz çokda güzel anlaşıyorduk ama işte aileler
2026-05-29 12:09:57
6
ece :
gonlum isterse gelirimm
2026-05-28 13:05:04
5
userrrr24859241 :
Neyse bizde düğünümüze çağırırız
2026-06-03 09:46:48
2
ruzgar :
seviyolarsa niye beraberler?
2026-06-03 04:14:19
2
Ravzaaa :
Tanıdık geldi
2026-05-30 21:10:44
4
ziypakk35 :
Yaşanıyor
2026-06-04 22:55:36
1
To see more videos from user @sylvriia, please go to the Tikwm
homepage.