@cikman_alright: baca reviews, alhamdullillah syukurrr produk bagus bg kesan helokk pd customer 😃💪. #icelerskin #tonerbadan #tonerviral #glycolic

Cikman Alright
Cikman Alright
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 28 May 2026 02:00:06 GMT
5403374
23152
438
3278

Music

Download

Comments

cikeijaa__
Eijaaa 🛍️💅🏻 :
aku susah nak prcaya bnda mcm ni . tapi aku try laa ek guna , memang jadi . tiap2 malam sapu kat muka slama sbulan tu, alhamdulillah parut jerawat hilang , muka dah tak kusam . celah2 pun dah 2minggu konsisten , memang makin cerah ya . ini jujur oiii !!
2026-06-15 12:58:08
249
anime.animey
🥰ayien yien🥰 :
Siapa pernah beli try pakai sila komen jap nk tgok review kau org
2026-06-01 01:50:27
65
user24918599549775
Joko :
tu acanthosis nigricans sebab gula bnyk dlm badan ubat dia kurang kan gula
2026-08-12 08:36:29
13
einazsyafinaz
𝚂 𝒴 𝒜 𝙵 𝕚 𝙽 𝒜 𝒵💋 :
Spaa prnh try..bgii revieww jjurrr
2026-06-25 00:01:31
13
guzze_94
Honey 🐝 :
sy pn pakai ni toner, pakai 1 botol sdh nampak kesan, penting rajin Jan malas² 😅
2026-06-27 11:18:22
23
._.hmyraa_35
(:عائشة~ :
Sy ad tinybump dn jerawat sikit ii
2026-08-08 04:38:19
1
ginna5252
🇦🇪Black Butterfly🇲🇾 :
masalahnya skrg... aku dah teracun... 🤣dtg review btl btl lepas habis sebotol okay... 🤣
2026-06-15 02:58:19
7
ceqdagojess
Eida Syahida :
saya dah pkai 3 botoii mmg best gila, kat bibir pun saya sapu mmg helokkkk❤️
2026-06-04 07:31:43
12
kaknad2707
@Kak Nad(2) :
kulit kering boleh ke
2026-08-04 01:54:16
2
airiel.uwais
•Ro€Lyn°Fay€• :
cara guna mcm mna bng? mksd sy sehari atau seminggu brpa kli ?
2026-06-21 14:56:33
5
masnia1984
Masnia@Asri :
mmg best sy baru guna pakai 1 bulan muka jadi glowing mmg loveee❤️❤️🥰🥰
2026-06-05 05:24:12
6
nursyafiqahidayahtay0113
🦋CafeLatte0113🦋 :
OK sya teracun.. Sya try 1 dulu kalau ok sya akan repeat oder combo pulak.. 👍🏻
2026-07-13 06:12:43
1
cik_azra
Zara Zaheera :
ibu hamil boleh guna x
2026-07-29 13:46:45
1
cahayatenangselalu
cahayatenangselalu :
ibu mengandung boleh pakai ke?
2026-07-18 03:11:39
2
berkatkasihmu
berkat kasihmu😎 :
kat tengkuk tu nak hilangkan kena kurangkan ambik gula je..nak tenyeh jenuh tenyeh tak hilang😁😁
2026-06-18 16:33:13
28
nhayati_my
Nhayati MY :
kat muka boleh kr
2026-07-04 11:30:15
1
user2504131823124
zaleha :
guna, selepas mandi ke
2026-07-15 15:30:44
2
zttyy_10
Zttyy_ :
Ibu menyusu boleh pakai ke
2026-07-15 12:10:52
2
haniza.md.dayan
Haniza Md dayan :
betul ke leh hilang
2026-08-31 10:34:16
1
puanumie2
Gallery Art Umie :
pregnant boleh x
2026-07-08 05:22:06
3
._yoowes
ع 🤍 :
dpt toner je ke kapas tu kena beli sndiri ka?
2026-07-12 17:11:33
2
sona_4818
Ms_Sona🧕 :
kulit muka kering sesuai ke?
2026-07-13 23:36:08
2
marinaniaadam
🅝🅘🅐_🅐🅓🅐🅜🪽 :
done order
2026-07-10 01:44:35
1
aidahrashidd
aidah :
ok done beli
2026-07-06 01:20:27
1
To see more videos from user @cikman_alright, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About