@mazlizaliz: Serum Pink ni best weh 😭 Korang dah try belum ? #spraybotox #PDRNspray #PINKspray #racuntiktok #skintificmy

missliz
missliz
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 28 May 2026 10:47:55 GMT
249713
1108
36
120

Music

Download

Comments

madancherry330
madancherry330 :
setia ngn jenama ni walau mahal tapi kesannya sangat2 wow
2026-06-19 00:34:57
1
roswani_wen
roswani_wen :
utk anti aging n wrinkle jugak ke?
2026-07-03 11:01:13
0
anshmy
Sis A💃 :
nuesal x grab ms dia bg paling murah rm27 ritu...ku tgu spai rm25 br beli..skang naik plak rm39
2026-07-06 00:43:57
1
_nsyfqh_
_𝓃𝓈𝓎𝒻𝓆𝒽_ :
pregnant mom bleh ke pkai?
2026-06-29 14:12:52
0
ladybossfiza
🕊️LadyBossFiza🕊️ :
Yrs dpt RM24.23
2026-07-02 10:15:16
0
n.hafizah_norrodin
Fieza Din🌹Baking & Cooking 🌹 :
Dpt 32.20
2026-07-03 05:07:50
0
ajaqq_bertiktok2026
ajaqq_bertiktok2026 :
yes subuh tadi rm31.90 😩
2026-07-02 08:16:47
0
shiela_ns
Shiela NS :
Wah kne try ni
2026-06-02 07:19:05
0
firfan1119
🐝玲ling@Bapa Kuala Penyu🐝 :
mcm mana cara pemakaian?
2026-06-01 00:47:44
0
nozabeauty_
NOZA EMPIRE :
Terbaik la, berbaloi sagt
2026-06-02 16:33:13
0
atiqahishammy
atiqahishamMY :
Tngah viral ni!!!
2026-06-03 01:00:19
0
hyera9090
Hyera :
kulit kering boleh pakai ke
2026-05-31 17:58:59
0
nnrrae
R. :
Pregnant boleh?
2026-06-01 09:51:15
0
sweet.qai
sweet qai :
apa beza yg kuning dengan yg pink
2026-06-01 03:41:43
0
dayaaana_23
Dyana 🕊️🤍 :
Oily sensetive skin sesuai tak ?
2026-05-31 12:39:17
0
bysaralong
SARALONG | HomeLifestyle :
apa beza dgn yg kuning tu?
2026-06-01 05:54:19
0
shuhailarizal
NurShuhaila Rizal 🇵🇸 :
pakai waktu bila ni cinta ? and sesuai untuk skin yang macam mana ? 😍😍
2026-05-31 16:20:35
0
sitimariamhatiqa
S M H 🍉 :
wahhh yg baru ni best😍😍😍
2026-05-28 11:31:49
0
farhani.jidin1
H O N E Y 🎀 :
argghh item baru lagi 😍
2026-05-28 12:12:40
0
azlinghani
Azlinghani :
Yg lagi best ada skincare😍
2026-05-28 12:42:41
0
ejafariza0812
_ F a R i z A ❣️🧚🏻_ :
Ok teracunnnm dgn set pdrn ni😫😫
2026-08-26 01:55:30
0
fjmzd0
FJ :
klu spray sblm pakai bedak boleh ke
2026-07-01 23:46:20
0
mieyma2
Mieyma ༘⋆✿ :
wah kena try ni 😍
2026-05-30 14:18:25
0
fiziani3
fiziani3 :
wahh yg baru lagi😍
2026-05-29 03:42:04
0
sai.dhiah
SaiDhiah.Shop :
27.30 sen. tpi tngh pokai. hahaha lantak la situ
2026-07-03 09:18:24
1
To see more videos from user @mazlizaliz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About