@tv2ostjylland: Har du oplevet ventetid på skadestuen? 🚑 #hospital #kaos #nyheder

TV2 Østjylland
TV2 Østjylland
Open In TikTok:
Region: DK
Thursday 28 May 2026 13:26:04 GMT
157189
5891
111
283

Music

Download

Comments

ole.kjr0
ole Kjær :
Det er sådan det er
2026-05-28 15:04:28
198
karlahollandd
Karla :
Skedestuen?
2026-05-28 13:30:01
75
oleodinchristense
Ole Ammand :
Sådan er det bare
2026-05-28 15:05:38
52
mg1905ua
Mr Güler :
Det da en helt almindelig ventetid i København.
2026-05-29 03:55:51
47
purrinkit
Kao :
De bør være klar på flere patienter. Hvad med næste gang der er flere patienter? De kan ikke bare forvente at der kommer en mindre mængde patienter…Der bør gives flere penge til læger og sygeplejersker, så flere søger jobbet og derfor undgå situationer som denne
2026-05-28 19:44:47
8
hahahehehhuehuehah
Nyf :
The Pitt - Randers Edition
2026-05-28 13:52:24
10
mattisveinssonjrg
Maddi🇩🇰❤️🇸🇪 :
POV: Randers
2026-05-28 13:28:12
46
_citater_41
♥️Mathilde.Hedemann♥️ :
Har ventede i 12 timer på OUH😂
2026-05-29 07:38:07
0
ianulstrup7
Ian :
Normalt i Randers
2026-05-28 23:15:12
2
susanne.meldgaard
Susanne Meldgaard :
nej nej ik godt
2026-05-28 14:04:44
0
jonasmarsh
Jonas Marsh :
Hay med dig
2026-05-28 13:29:12
1
mille..silje
Mille :
Ventede i 10 timer for et let forstuvet håndled i Aalborg 🥳
2026-05-30 18:42:11
1
elliot_juul0513
丰 Elliot_Juul 丰 :
Det er der ikke så hårdt jeg lå der inde fra klokken 11.00 til 22. 00
2026-05-29 12:17:17
1
cantbanme6time
CantBanMe6Time$ :
Basic ventetid i aarhus
2026-05-29 12:42:04
1
ikkeinteresseret
ℳ :
Intet nyt i Randers. Så kaos? Argh. 😂
2026-05-29 22:34:23
0
danniboy02
G2MAX-DANIEL :
Har oplevet det samme på Hillerød hospital
2026-05-29 21:29:53
0
itstimetoprotein
ItsTimeToProtein :
Kan relatere
2026-05-31 08:05:41
0
user6543224568965
user6543224568965 :
Velkommen til hvad vi er vant til i København, Jylland!
2026-05-28 16:11:17
6
sarahmsode
Sarah Sode :
Velkommen til hverdagen i Slagelse 🤷‍♀️
2026-06-20 05:20:49
0
matildemarie
🤍𝑀𝒶𝓉𝒾𝓁𝒹𝑒 𝑀𝒶𝓇𝒾𝑒🤍 :
Nykøbing Falster skadestue om igen jo
2026-05-29 13:30:14
0
henning_havregryn
Marcus :
Jeg ventede 8 timer i Aabenraa
2026-05-28 18:26:06
0
juliab0001
Juliab000 :
Ja
2026-05-28 14:46:34
0
roadcity
Roadcity :
Privatisere
2026-05-28 16:18:16
0
nanna.faurskov
Nanna Faurskov :
Ventede 2 timer og 30 minutter i går i Viborg og de havde ik travlt
2026-05-28 23:54:32
2
To see more videos from user @tv2ostjylland, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About