@araam__2008: و این بار برای کلاس دوازدهم عزیزم مینویسم: نشد باهم خاطره بسازیم بهعنوان آخرین خاطراتی که قرار بود تا آخر عمر توی ذهنمون هک بشه . قرار ما در زندگی بعدی دوباره در کلاس دوازدهم فنی🙂🫶🏻 . #بروفوریو #گمشو_برو_فوریو #فوريو_foryou #foryou #فوریو
امسال آخرین سالی بود که باهم بودیم ولی حتی نتونستم ازشون خداحافظی کنم
2026-05-30 09:34:02
10
# 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙞 ! :
هیشکیو ندارم که دلم براش تنگ بشه و بخاطر همین از مدرسه متنفرم🤓💔
2026-05-28 23:37:14
18
Nadia :
هعی
وسط سال مدرسمو عوض کردم
از هیچکدوم هم خبر ندارم
2026-05-28 22:30:38
3
sara 🌑 :
من هفتمم ولی اگه این اتفاق ششم می افتاد نمدونم چیکار میکردم
2026-05-29 13:06:35
8
a :
من از آدمای مزخرف مدرسمون حالم بهم میخوره حتی دوستایی که ادعای دوستی دارن:)
2026-05-29 15:17:35
8
saghar :
کلاس نهم بودیم امسال....
2026-06-05 11:58:45
3
Jeongin wife🦊 :
جز اینکه نادیده بشم چیز دیگه ای تجربه نکردم امسال
2026-06-02 15:02:33
1
𝓝𝖺𝗇𝖺 :
بهتر شد مدرسه نمی رم میخواستن ایگنورم کنن و ناراحت بشم الان خیلی بهتره💔
2026-06-02 18:12:33
3
sajede🌻 :
کلاس ششم عزیزم .من تا ابد به یادت اون اکیپ و اون معلمم مهربونم میمونم
2026-06-08 11:35:52
2
Moon :
ولی اونا حتی بهم فکر هم نمیکنن💔
2026-05-28 23:05:37
5
星星 :
نهم بودم:)
2026-05-29 02:31:35
6
𝗄𝗂𝗆 𝗌𝖾𝗅𝖽𝖺 :
کاش شیشم نبودم...
2026-06-06 20:24:52
2
☆𝙼𝚑𝚒𝚢𝚊 :
سال دیگه هم نمیبینم شون 😭💘
2026-06-08 11:51:25
2
𝖺𝗉𝗉𝗅𝖾🍏 :
فقط منم که ازشون متنفرم؟
2026-06-10 14:47:50
1
Zahra :
اهم
2026-05-30 18:22:43
1
bakugo's wife ✨🎀 :
اولش اوکی بودن ولی...شروع کردن ایگ کردن:)..
2026-06-02 13:45:00
1
TIDA :
شیشممم>>>😭
2026-05-29 10:07:05
4
sevilay ✨🖤🛐👈🏳️🌈 :
من که شیشم بودم 😭😭دوستام خیلی دوستون دارم باهاتون 5 سال بودم دلم واسه حتی مدیر و ناظم هم تنگ میشه اما خاطره ها و صدای خنده هامون تا ابد تو مدرسه و راهرو ها میمونه😭😭😭
2026-06-01 14:09:07
3
𝒍𝒏 𝒚𝒐𝒑*𝓪𝔃𝓪𝓯𝓮𝓱* :
مدرسمو عوض کردم فهمیدم همشون ازم متنفر بودن
2026-05-30 16:01:20
2
ᴀʀᴇғᴇʜ :
وای نه لطفا😭
2026-05-28 16:57:33
2
خانم رینبودش𐙚ྀ :
ششمم:)
با اینکه بعضیاشون شاید صمیمی نباشم
ولی دلم براشون تنگه💔
2026-05-30 21:45:12
1
To see more videos from user @araam__2008, please go to the Tikwm
homepage.