«Θα μου αρεζε να ξυπνάω και να βλέπω φίδια γιατί σου δίνει μια αίσθηση ότι είσαι στο εξωτερικό» ?????????????????
2026-05-30 05:46:38
254
_Glykeria_🌻 :
τη Ζενεβγιε...
2026-05-29 21:59:21
313
its chrislin :
Μια χαρα ειναι το κοριτσακι. Βγαζει μια γλυκύτητα.Γιναμε ολοι πρωτευουσιάνοι και φωστήρες.
2026-05-30 10:57:18
139
nickosgk :
καλά τα υπόλοιπα δε τα σχολιάζω αλλά τί 29 ρε μεγάλε?? 29 ήσουν πριν 19 χρόνια.
2026-05-30 06:27:15
117
Markella 17 :
"Δεν καπνίζω, μόνο σοκολάτες τρώω"
2026-05-30 05:05:09
189
Chrysoula Vryna :
Για την NASA κατευθείαν...
2026-05-30 07:48:35
193
giorgos.pallis :
το τσατσικι τι είναι?
2026-05-31 10:08:57
18
Fós workshop :
γλυκούλα είναι μωρέ
2026-05-29 22:35:54
100
Lilzie :
Έλα μωρέ η γλυκούλα
2026-05-30 08:08:07
102
Nibrek :
τι ειναι το 'τσατσικιου' ?
2026-06-03 13:47:15
19
Lilian :
Και εγώ όταν θέλω να αισθανθώ ότι είμαι στο εξωτερικό βγαίνω εδώ στα χωράφια που έχουμε έξω από το σπίτι ( διότι και εγώ από χωριό 😂) και κυνηγάω τα φίδια...
2026-06-01 07:43:12
16
Darth Vader the True King :
Μέση Ανατολή
2026-05-29 20:20:36
75
Κατερίνα :
Μια χαρά είναι η κοπέλα!
2026-05-31 05:12:06
32
Kassandra Nrc :
"Αγάπη μου,να πας.Να παςςςς."Απο κει που ήρθες.Αεροπορικως.
2026-05-29 22:00:39
36
N.Ismailoglou :
έλα ρε συ γλυκούλιδες είναι 🥰
2026-05-29 16:48:48
73
Έλενα :
Για όλους έχει ο Θεός
2026-05-29 19:49:32
62
Valantis Blanis :
Τι είναι το τσατσικι;;
2026-06-22 20:53:21
10
Marmel917 :
μία χαρά είναι το κοριτσάκι
2026-06-03 21:13:01
23
La Viajera :
πολύ γλυκό κορίτσι και αυθεντικό
2026-05-31 18:49:55
22
bsls :
Από μένα είναι ναι. Ταιριάζουν...
2026-05-29 17:26:37
71
kostas_xomer :
αυτό ψηφίζει;
2026-06-08 09:12:15
9
evatz__ :
Ρε την αγαπώ
2026-05-30 04:44:09
29
konstantinos kousaridis :
και λέω Θεσσαλονίκη αυτή και με αυτήν την προφορά ? μετά είπε Χαλκιδική και λέω οκ.
2026-05-31 10:09:30
27
EirwnasMocker :
Μέση ιπποπόταμου
2026-05-29 20:07:32
31
vasgrvas :
τι ειναι το τσατσικι??
2026-05-31 03:47:07
11
To see more videos from user @orthodoxiellinikitv, please go to the Tikwm
homepage.